Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Dinsdag 14 september 2021

ikkanhet
 Share

Aanbevolen berichten

Bijna een hele dagdraad gewijt aan de zgn nietszeggende raketjes, rangorde en likes. 

Totdat:

Ik vraag wat @Smaragdmet mijn post te maken had blijkt hij mij gelijkt te hebben! Poeh poeh!  Nou nou hoor. Dat verandert de kijk op likes ineens. 

Nou nu ga ik weer verder met dingen die er echt toe doen oké? Doei. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guttegut @Bor, wat kun jij soms toch stompzinnig reageren. JIJ stelt de vraag wat Smaragd ermee te maken had en daar krijg je vervolgens antwoord op.

Over ‘kijk op likes’ had niemand het. Wel over jouw lompe reactie op een goedbedoeld bericht. Kun je misschien de volgende keer eerst gewoon proberen te lezen wat er staat voordat je iets terugzegt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Bor:

Bijna een hele dagdraad gewijt aan de zgn nietszeggende raketjes, rangorde en likes. 

Totdat:

Ik vraag wat @Smaragdmet mijn post te maken had blijkt hij mij gelijkt te hebben! Poeh poeh!  Nou nou hoor. Dat verandert de kijk op likes ineens. 

Doei. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bor:

Totdat:

Ik vind jou reactie, op Artax ook echt ongepast en zeer onvolwassen. Zeg dan gewoon niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Loetje:

Ik vind jou reactie, op Artax ook echt ongepast

Nou, wat Artax schreef was ook niet mis.

Laten we er nu over ophouden. Ergernis geuit, dat komt wel vaker voor, zand erover.

Het gaat er niet om wie er het meest gelijk heeft. Anders moet er bij iedereen nog zo'n raketje bij.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Bob:

Nou, wat Artax schreef was ook niet mis.

Laten we er nu over ophouden. Ergernis geuit, dat komt wel vaker voor, zand erover.

Het gaat er niet om wie er het meest gelijk heeft. Anders moet er bij iedereen nog zo'n raketje bij.

Ik vind het een goed idee

bewerkt door Loetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
 Share

• Nieuwe aanmaken...