Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 september 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Artax:

Lastig dilemma, Als zzp'er  zijnde had ik jou probleem niet toen ik naar een kliniek ging. Wel ben ik altijd open geweest naar mijn omgeving en daar heb ik eigenlijk nooit spijt van gehad. Toch begrijp ik je angst wel. Het uitzendbureau hoeft dit zeker niet te weten. Één ding kan ik je wel beloven: Als je daadwerkelijk stopt keert alles ten goede en zal je later relativerend hierop terug kijken.

Ja dit is geen doen meer !! Ik moet ook echt opgenomen worden, dit wordt overigens de tweede keer, 7 jaar terug ook opgenomen nooit verwacht dat het weer zover zou komen. Vreselijk. Komt gewoon even hard aan. Ook wat je je familie aandoet, ze helpen mij heel erg.daar ben ik echt dankbaar voor. Maar ik schaam me ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij https://ggzinterventie.nl/over-ons/faq/ vond ik dit:

"Hoe zit het met mijn werk als ik opgenomen wordt in een kliniek?

Wij adviseren je om je ziek te melden op je werk en aan te geven dat je bij GGZ Interventie in behandeling bent. Je werkgever kan dan contact met ons opnemen en wij voorzien de werkgever van de nodige informatie om aan te geven dat de ziekmelding geoorloofd is. Wij kunnen ook al het contact met een eventuele Arboarts afhandelen. Als je hier vragen of zorgen over hebt, neem gerust contact met ons op."

Ik weet niet of je er iets aan hebt.

Vakantiedagen opnemen kan mischien ook?

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Bob:

Bij https://ggzinterventie.nl/over-ons/faq/ vond ik dit:

"Hoe zit het met mijn werk als ik opgenomen wordt in een kliniek?

Wij adviseren je om je ziek te melden op je werk en aan te geven dat je bij GGZ Interventie in behandeling bent. Je werkgever kan dan contact met ons opnemen en wij voorzien de werkgever van de nodige informatie om aan te geven dat de ziekmelding geoorloofd is. Wij kunnen ook al het contact met een eventuele Arboarts afhandelen. Als je hier vragen of zorgen over hebt, neem gerust contact met ons op."

Ik weet niet of je er iets aan hebt.

Vakantiedagen opnemen kan mischien ook?

Bedankt voor je reactie. Ik ga erover nadenken… wacht eerst gesprek af. Trouwens iedereen bedankt voor het reageren 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Loetje:

Bedankt voor je reactie. Ik ga erover nadenken… wacht eerst gesprek af. Trouwens iedereen bedankt voor het reageren 

Succes @Loetje als je met drinken stopt dan kun je aan het werk met de dingen die daaronder liggen, als die er zijn. Want soms is drinken ook gewoon drinken. 
En zoals @Artaxal schreef, dan keer je het ten goede. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bor:

Bijna een hele dagdraad gewijt aan de zgn nietszeggende raketjes, rangorde en likes. 

Totdat:

Ik vraag wat @Smaragdmet mijn post te maken had blijkt hij mij gelijkt te hebben! Poeh poeh!  Nou nou hoor. Dat verandert de kijk op likes ineens. 

Nou nu ga ik weer verder met dingen die er echt toe doen oké? Doei. 

 

 

 

Ik vind jou reactie, op Artax ook echt ongepast en zeer onvolwassen. Zeg dan gewoon niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Loetje:

Ik vind jou reactie, op Artax ook echt ongepast

Nou, wat Artax schreef was ook niet mis.

Laten we er nu over ophouden. Ergernis geuit, dat komt wel vaker voor, zand erover.

Het gaat er niet om wie er het meest gelijk heeft. Anders moet er bij iedereen nog zo'n raketje bij.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Bob:

Nou, wat Artax schreef was ook niet mis.

Laten we er nu over ophouden. Ergernis geuit, dat komt wel vaker voor, zand erover.

Het gaat er niet om wie er het meest gelijk heeft. Anders moet er bij iedereen nog zo'n raketje bij.

Ik vind het een goed idee

bewerkt door Loetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...