Spring naar bijdragen

Zondag 12 september 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

Morgen. Vannacht werd de ene nachtmerrie gevolgd door de andere. Het positieve daarvan is dat je geen nachtmerrie kunt hebben als je wakker bent, dus ik heb wat geslapen. Alleen niet heel erg goed. Ach, heb de laatste weken toch al veel te veel slaap gehad. Zo eerst maar eens koffie zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Een bakje om de dag te beginnen..
image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png

 

DAGPACT:
Claudius
zbb
Yvonne

Fijn dat je nu eindelijk vooruitgaat @Quinn, hoop dat het slapen ook snel beter zal gaan... 

Hoe gaat het met jou @Zbb

@Delarope, ik begrijp helemaal niets van jou... vanuit het niets opeens weer bozig en lelijk ?.... 
En waar moet je 4 weken droog voor staan om mee te mogen doen? 
En nee, ik slik geen pillen, ik denk dat er veel meer mensen hier geen pillen slikken..... 
Maar nogmaals: waarom opeens weer zo boos en scheldend? 



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wacht even @Delarope, ja, ik kan wat drinken zonder door te slaan etc etc.... maar als ik mezelf niet op het dagpact zet wil dat niet zeggen dat ik wél ga drinken. Niet invullen voor een ander dus. 
En wat dat 'rechtlijnig' reageren betreft: ik kan best tegen mensen die rechtlijnig zijn of reageren, dat is het punt niet. 
Maar jij wordt zo verschrikkelijk grof dan. En dat is nergens voor nodig. 
En wie ben jij om te bepalen dat Jim een zielig figuur is? Je leest een paar posts van hem, meent dat hij niet consequent in denken en doen is en drukt een stempel op hem. 
En ja, natuurlijk lopen er hier mensen op het forum rond die je niet mag, dat heb ik ook ..(heb nog altijd het idee dat mijn kromgegroeide tenen hier hun ontstaan aan te dangen hebben )... maar dat uit je niet op zo'n manier, ik neem aan dat je dat in het gewone echte leven ook niet doet. 
Afijn.... misschien handig om niet hier te reageren als je zoveel gedronken hebt.... zonder drank (ik neem tenminste aan dat je dan niet hebt gedronken) kom je bij mij over als een prettig persoon... mét daarentegen... maar dat mag duidelijk zijn...
Laat mensen meer in hun waarde Delarope.... 

 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Delarope:

Nee ik heb geen hulp meer, ik ben vrij eenzaam.

Maar het lukt me wel om lange periodes alcoholvrij te zijn.

Eenzaamheid is een grote trigger tot gebruik hé  .

Ik heb zelf geleerd om de triggers  tot het gebruik van alcohol  om te zetten .

Eenzaamheid kan je niet zomaar oplossen maar je kan er wel mee aan de slag om hier wat mee te gaan doen. 

Als ik zelf dagen lang alleen zal zitten gaat het ook niet goed komen  met mij.

Maar bij mij is ook het gezinsleven daar  de drukte in , combinatie  met werken enz ook weer een trigger want dat levert vermoeidheid en overprikkeling op .  Hier ben ik balansen in aan het opzoeken maar heb daar nog wel wat in te leren .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Delarope:

Goedemorgen

@Yvonne het is pure frustratie van mij die ik op dit forum afreageer.

 

Ik ben een alcoholist en zo gedraag ik me ook. Het kan goed gaan als er geen drank in huis is, maar als het er wel is, of zelfs als het er aankomt kan ik enorm rechtlijnig reageren. En dan raak ik gefrustreerd door mensen zoals jij, want als jij het dagpact niet tekent dan ga je drinken dat weet je van te voren, en jij kan dat ook aan. En zo zijn er meer mensen op dit forum, die zelf ook drinken maar andere de maat nemen zodra dat kan. @bumperjim is zo een zielig figuur. Jij doet dat gelukkig niet, en laat mensen in hun waarde.

Haha men kent mij hier sinds 2017, denk niet dat het nodig is om de anderen uit te leggen dat ik een zielig figuur ben. 

Ik kan er slecht tegen dat je anderen met name Artemis zit te etteren hier, puur en alleen omdat je gefrustreerd en jaloers bent op anderen zoals ik die het lek inmiddels boven hebben. Maar je moet niet denken dat dat zomaar ff gelukt is zonder inspanning. Hoe meer je met de anderen bezig blijft hoe minder het jou gaat lukken om aan jezelf te werken. 

Zo gauw je met dat geëtter ophoudt heb ik geen enkele moeite met je en kunnen we gewoon normaal praten.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...