Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 september 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

In de kliniek waar ik nu ben is er een erg persoonlijke aanpak voor mijn verslaving. Ook vandaag krijg ik opdrachten. Niets is verplicht, ze doen echt hun best hier. Ik hoop dat nu ook mijn andere probleem op een gelijkaardige wijze aangepakt wordt. Ik had daar op mijn eerste dag bij de psychiater een zeer open gesprek over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Delarope:

Geeft niet, maar dat vroeg ik niet.

Hoe gaat het nu met je? 

Of op zijn knakker's: Kan je daar wat meer over vertellen?

Wel dat bedoel ik met die persoonlijke aanpak. Het ging helemaal niet goed met mij. De verpleegster die verantwoordelijk voor mij is begon aan haar dienst deze middag. Ze bemerkte dit probleem en om proberen me uit mijn depressie te halen gaf ze me opdrachten tegen mijn verslaving. Alcohol, drugs, medicatie, gok verslavingen worden hier allemaal op een zelfde wijze aangepakt. Ik voel me hierdoor beter, ik hoop dat de psychiater voor mijn  andere probleem ook een aanpak heeft.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Delarope:

Ok de aanpak in de kliniek bevalt je dus wel.

Maar ik proef toch een beetje, hoe moet ik dat zeggen, dat je nog steeds de kat uit de boom zit te kijken.

Ga je mee in het proces, loop je te stuiteren, hoe is het lichamelijk?

Sorry misschien dat ik teveel van je vraag, maar jij zit vanuit een kliniek te reageren.

Lichamelijk gaat het niet goed met mij. Ik volg al de sessies die er tot nu toe geweest zijn. De kat uit de boom kijken, ja dat klopt wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond.

20 jaar geleden was ik op vakantie en kampeerde in een wildpark inAfrika, geen telefoon, niets. Twee dagen  later kwamen we in een winkeltje aan de rand van dat gebied. Een man vertelde mij over de aanlagen in niet heel goed Engels, ik dacht dat ik het misschien niet goed had begrepen, ik geloofde hem niet.
Er kwam iemand binnen van mijn groep en ik vertelde wat ik had gehoord.

Welnee joh, zei hij, dat gaat over een boek, ik ben dat net aan het lezen.

Later op die dag zagen wij de beelden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...