Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 10-9-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen mensen,

@Kaat47hond lekker laten zwemmen? Heerlijk hé je dier zien genieten?

@pluisje misschien blijf je die angst de rest van je leven houden en is er niets tegen te doen. Ben je een van de velen die pech hebben. Maar angst accepteren kan je wel proberen te doen.

Daar zijn cursussen voor. Nu vecht je tegen de angst, accepteren is, EEN MAKKELIJKER LEVEN. Zullen we eens opzoeken of er online cursussen zijn? Er zijn ook forums.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Bolletje, Pluisje, Wilhelmina, Con en anderen.

We zijn naar het bos geweest maar niet bij de zwemvijvers. Het is zo leuk met dat beestje dat hij gewoon bij ons blijft, we laten hem gewoon los daar, hij houdt ons altijd in de gaten. Verstoppertje spelen vindt hij ook leuk, Hij heeft zoveel plezier in de bossen. Waar we heen gaan is ook een beekje waar hij graag doorheen banjert, och ik houd zo van hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen mensen,

@Kaat47hond lekker laten zwemmen? Heerlijk hé je dier zien genieten?

@pluisje misschien blijf je die angst de rest van je leven houden en is er niets tegen te doen. Ben je een van de velen die pech hebben. Maar angst accepteren kan je wel proberen te doen.

Daar zijn cursussen voor. Nu vecht je tegen de angst, accepteren is, EEN MAKKELIJKER LEVEN. Zullen we eens opzoeken of er online cursussen zijn? Er zijn ook forums.

Ja ik heb altijd fevarin geslikt en dat werkte goed tegen de angst naar dat kwartje te zijn vergeten is alles weer terug en is mijn hoofd over de rooie gegaan nooit met medicijnen rommelen die op je hersenen werken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...