Spring naar bijdragen

Goedemorgen


Pluisje53

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei karin123:

Ben je al naar de huisarts geweest?

Of een goed gesprek met een psycholoog of psychiater, ik denk dat je daar beter geholpen wordt. Die gasten weten hoe ze een angst stoornis wel of niet moeten behandelen, Een h. arts schrijft vaak pillen voor. Ben je daar wel eens onder behandeling geweest Pluisje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Of een goed gesprek met een psycholoog of psychiater, ik denk dat je daar beter geholpen wordt. Die gasten weten hoe ze een angst stoornis wel of niet moeten behandelen, Een h. arts schrijft vaak pillen voor. Ben je daar wel eens onder behandeling geweest Pluisje?

Ja ik ben daar al onder behandeling geweest en het enige war hielp was een antidepressiva de fevarin die ik slik maar hij doet het helaas niet meer de angst komt er door heen  door dat ik dat kwartje ben vergeten mijn lichaam pakt al heel moeilijk op en dan vergeet ik het hoe dom kun je zijn nu in een hel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

Ha Pluisje je hebt geopend vandaag wat leuk:D Goede middag.

Even door zetten nog Pluisje.

Ben je al naar de huisarts geweest?

Ja meis ik zet door maar de fevarin werkr niet meer helaas ik was al angst vrij maar met dat kwartje te vergeten is het allemaal terug en heb ik een naar gevoel in mijm hoofd gekregen en nare gedachten helaas  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...