Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Interesse peiling meeting

Pinkman
 Share

Aanbevolen berichten

Ha @knakker ik kom :D

Dankjewel voor je verwarmende en vrolijke berichten op deze en de andere draad.

PS. De kans is vrij groot dat ik eind november in NL ben en dan overweeg ik zeker naar de meeting te komen. Ik laat het op tijd weten zodat je nog kunt gaan shoppen :)

Want Cleo komt ook, ja toch @Cleo66

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Claudius:

Is het de gewoonte dat partners mee gaan? Daar las ik nog niets over. 

Fijn dat je overweegt te komen. Was je van plan iemand mee te nemen? Dit is normaal gesproken niet gebruikelijk bij een meeting. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Pinkman:

Fijn dat je overweegt te komen. Was je van plan iemand mee te nemen? Dit is normaal gesproken niet gebruikelijk bij een meeting. 

Nee hoor, ik breng niemand mee. Blijkbaar niet bij een meeting van deze site. Ligt de datum en plaats nu vast? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yana:

Ha @knakker ik kom :D

Oei, ik ook met mijn grote mond. Ik dacht: die zit veilig ver weg in Frankrijk, daar kom ik wel mee weg. Maar hey, het lijkt me wel erg leuk jou eens te zien. Daar heb ik best een croc voor over. 

@Cleo66, jij komt toch ook? En @Rosee? En @Etty? Ik beloof plechtig dat ik deze keer geen opmerkingen zal maken over iemands schoeisel of het ontbreken daarvan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Claudius:

Nee hoor, ik breng niemand mee. Blijkbaar niet bij een meeting van deze site. Ligt de datum en plaats nu vast? 

Volgens mij is het zoals iemand al eerder opmerkte het niet gebruikelijk om iemand van buiten het forum mee te nemen naar de meeting. De datum en tijd liggen vast. Ik ga een centraal topic maken met de nodige info.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
 Share

• Nieuwe aanmaken...