Spring naar bijdragen

Zijn er hier eigenlijk ook succes verhalen van mensen die in korte tijd zonder problemen van de zolpidem/slaappillen in hoge dosering afkwamen? Ik mis goede verhalen want daar put ik nu juist hoop uit.


SophiaL

Aanbevolen berichten

Na 20 jaar verslaafd te zijn geweest aan zolpidem moet ik door een nieuwe arts in een paar weken stoppen. Hij schrijft gewoon niet meer voor. Punt.

Ik slikte 4 a 5 tabletten per 24 uur in plaats van andere benzo' s en AD. Dit is zo off-label geregeld en werkte prima. Tot de dag van vandaag aanbrak (of eigenlijk gister) en hij niet meer wil voorschrijven. Ik moet er af. En snel.

Uh...

Hoe dan?

Help?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slik je die Zolpidem om 9 en 11 uur in de avond?

Ik heb hier een aantal mensen die ook van Zolpidem zijn afgekickt, moet je maar even tussen kijken.

https://forum.verslavingdebaas.nl/search/?q=zolpidem&quick=1

Dit is een Engelse of Amerikaanse site, kijk hier eens tussen, staat genoeg bij.

http://www.benzobuddies.org/forum/index.php?action=search2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-9-2021 om 15:52 zei karin123:

@SophiaLmisschien kan je het laten vertalen door Google.

Ik dacht dat je het alleen in de avond nam voor het slapen omdat het een slaaptablet is. Nu ben je dus overdag ook gesedeerd. Het enige wat ik dan nog kan verzinnen is toch heel langzaam afbouwen en de twee artsen proberen te overtuigen.

Daar ben ik extreem hard mee bezig maar ze zijn onverbiddelijk. Ik ben in staat doosjes online te bestellen en zelf af te bouwen volgens een eigen gemaakt schema. Want ik val anders gewoon dood neer. Geen grap. Maar ik weet niet of die sites betrouwbaar zijn en of je ook echt krijgt waar je voor betaalt en dat ik niet een ander middel slik en daar weer wat van krijg. Ik had deze site gevonden, wat denken jullie? Is dat betrouwbaar?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei karin123:

Lijkt mij wel betrouwbaar. Maar wat duur is dat spul daar. Maar ik begrijp dat je het heel langzaam wilt afbouwen.

Zou jij het durven? Ik ben bang een volkomen ander nep middel te krijgen en ineens een hartaanval te krijgen of dood neer te vallen omdat je vergif krijgt. Al lijkt het nog zo echt het blijft natuurlijk illegaal wat je op deze manier doet...En dus oncontroleerbaar.

bewerkt door SophiaL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei SophiaL:

Zou jij het durven? Ik ben bang een volkomen ander nep middel te krijgen en ineens een hartaanval te krijgen of dood neer te vallen omdat je vergif krijgt. Al lijkt het nog zo echt het blijft natuurlijk illegaal wat je op deze manier doet...En dus oncontroleerbaar.

 
De consumentenbond heeft hier wel eens onderzoek naar gedaan en daar kwam, als ik me goed herinner, uit dat als je een bepaalde werkzame stof bestelde dat je die dan ook bijna altijd kreeg. Deze sites proberen ook een klantenkring op te bouwen en die krijgen ze niet als ze onwerkzame middelen opsturen.

Wel was het vaak zo dat de sterkte niet helemaal klopte, dus het kon wat sterker zijn of wat minder sterk. 

Dit is duidelijk niet ideaal. Misschien kun je eens contact zoeken met een verslavingsarts. Deze hebben vaak meer begrip voor de situatie. Of, als de psychiater niet voor rede vatbaar is, kun je dan niet breken met de psychiater en een andere zoeken? Of desnoods een andere huisarts, bijvoorbeeld een alternatieve. Je hebt bijvoorbeeld centra voor integrale geneeskunde, en deze artsen luisteren vaak beter naar hun patiënten. Ik heb, toen ik een nieuwe huisarts zocht, ook eerst gevraagd of hij bereid was mij lorazepam voor te schrijven. Anders zou ik naar iemand anders zijn toegegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een nieuwe huisarts. Ik ken hem nog niet zo goed. Mijn oude is met pensioen. Ik bestelde altijd online. Nooit gedoe. Maar deze is heel streng.

Mijn verslavingsarts is heel streng. Mijn psych is heel streng. Ik zit een beetje klem.

Ik slik ook meer dan normaal het is al off label. Dus kappen is hun devies.

Prima wil ik best overwegen (overdag dan niet voor de nacht dat was nooit onderdeel van het plan) maar kom met een normaal afbouw schema en geef mijn lijf even een pauze. Ik heb de afgelopen weken al genoeg gestreden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karel12:

 
De consumentenbond heeft hier wel eens onderzoek naar gedaan en daar kwam, als ik me goed herinner, uit dat als je een bepaalde werkzame stof bestelde dat je die dan ook bijna altijd kreeg. Deze sites proberen ook een klantenkring op te bouwen en die krijgen ze niet als ze onwerkzame middelen opsturen.

Wel was het vaak zo dat de sterkte niet helemaal klopte, dus het kon wat sterker zijn of wat minder sterk. 

Dit is duidelijk niet ideaal. Misschien kun je eens contact zoeken met een verslavingsarts. Deze hebben vaak meer begrip voor de situatie. Of, als de psychiater niet voor rede vatbaar is, kun je dan niet breken met de psychiater en een andere zoeken? Of desnoods een andere huisarts, bijvoorbeeld een alternatieve. Je hebt bijvoorbeeld centra voor integrale geneeskunde, en deze artsen luisteren vaak beter naar hun patiënten. Ik heb, toen ik een nieuwe huisarts zocht, ook eerst gevraagd of hij bereid was mij lorazepam voor te schrijven. Anders zou ik naar iemand anders zijn toegegaan.

Bijna altijd is mij niet goed genoeg. Heb je een linkje naar dat onderzoek? Vind het met die doseringen ook wel link hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei SophiaL:

Bijna altijd is mij niet goed genoeg. Heb je een linkje naar dat onderzoek? Vind het met die doseringen ook wel link hoor.

Ik heb het nog eens opgezocht:

Ik citeer:

We blijken niet altijd de medicijnen te krijgen die we hebben besteld. In plaats van het bestelde antibioticum zithromax van de bekende Amerikaanse  farmaceut Pfizer, ontvangen we bijvoorbeeld een stapeltje pillen genaamd azobotic van het indiase bedrijf combitic global caplet.

Op ons verzoek heeft het rijksinstituut voor volksgezondheid en milieu (rivm)  afgelopen najaar de ontvangen medicijnen geanalyseerd. Opvallend, bij alle medicijnen was de werkzame stof die erin hoort te zitten daadwerkelijk aanwezig. Het rivm heeft ook de hoeveelheid werkzame stof in de pillen gemeten. Bijna overal zit meer of minder werkzame stof in dan op de verpakking staat, maar een kleine afwijking is ook bij reguliere medicijnen niet ongebruikelijk. In bepaalde antibioticum pillen (chloramfenicol) werd wel teveel werkzame stof gevonden: 625 in plaats van 500 mg

"Samen met andere recente onderzoeken wijst dit erop dat de illegale markt in geneesmiddelen steeds professioneler wordt"  zegt Bastiaan Venhuis , senior onderzoeker bij het RIVM. "Deze aanbieders willen dat hun klanten vaker terugkomen"

https://cloudfront.consumentenbond.nl/binaries/content/assets/cbhippowebsite/gidsen/consumentengids/2019/nummer-3---maart/201903p10-online-medicijnen-kopen-p.pdf

 

 

bewerkt door karel12
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...