Spring naar bijdragen

Vrijdag 3 september 2021


nancy

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Maja:

Goedemorgen! 
Hier eerst werken ( thuis), dan naar fysio voor starten behandelplan om de kyfose te verminderen (dank @Jannigjevoor jouw advies!). Daarna een middag Delft met hopelijk zon en een terrasje :) 

Heel goed van je!
Ik dacht gisteren nog: morgen ga ik Maja vragen hoe het is en of het al gelukt is een afspraak te maken. :)
Succes met oefenen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bor:

Het is zeker goed weer om te zeilen @Zbb? Hier op het meer hijsen de zeilboten en skûtsjes massaal de zeilen. 

Ja het is en word prachtig weer om te gaan zeilen,maar had de afgelopen twee dagen andere verplichtingen. 
 

en eerlijk gezegd kan ik me nergens echt toe zetten,misschien dat ik later in de week de haven weer uit ga. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je het echt @Artax? Wow….

Superdag gehad vandaag. Jas geruild, andere kant van het land gezien. Veel mooier dan hier. Maar ja. De IJssel. Zo mooi! 
 

Maar ik ben heel happy hier hoor. Ik was vandaag in Zutphen. Leuk. Zelf heen gereden en ook weer terug. Yes! Ook tevreden over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Zbb:

Ja het is en word prachtig weer om te gaan zeilen,maar had de afgelopen twee dagen andere verplichtingen. 
 

en eerlijk gezegd kan ik me nergens echt toe zetten,misschien dat ik later in de week de haven weer uit ga. 

Lijkt n mooi nazomertje aan te komen deze nakende dagen, dus geef jezelf n schop onder je reet en doe t, zeilert. Check sloth by rising up, je gaat het leuk vinden.

bewerkt door haddock
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...