Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 augustus 2021


nancy

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Rosee:

@bumperjim het programma blijft hangen op de laatste minuut en er klinkt een hard geluid.:blush:

Dan heeft het te maken met iets wat aan het eind vh programma moet gebeuren en wat dus niet lukt. Uitpompen bv. Als hij normaal centrifugeert is er met de koolborstels (motor) niks mis.

Ik zou eerst het filter maar goed schoonmaken, meestal is dat de kwaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei jopie:

https://www.mijnwassie.nl/

dat is ook nog een optie.... zeker in de winter, wanneer het drogen van de was zoveel vocht veroorzaakt (en ook niet altijd lekker droogt). En zeker als je een beetje slim plant, zodat je de grote dingen als beddegoed ook even meeneemt.....  Geen idee of dat bij jou in de omgeving ook is.

Ik doe meestal me was bij een benzinestation,daar kan je 18kg in een keer wassen en drogen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond.

Het lukte me niet om te blijven lezen de laatste weken, ik had niet de rust. Veel teveel op mijn bord, doordat er opeens allerlei dingen tegelijk gebeuren.
Allerlei dingen die ik eigenlijk niet durf maar waar ik nu wel ja op heb gezegd, omdat ik zo vaak nee heb gezegd en daar had / heb ik genoeg van.
Wat ik me niet voldoende heb gerealiseerd is dat veel van die dingen allemaal in september plaats zouden vinden, stom natuurlijk. Maar goed, het is wat het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei rapilos:

Heb je nou getest @Quinn ?

Dat zou je doen toch ?

Ja, vandaag netjes geweest en nu keurig op afstand van de meesten bij c ingetrokken. Als het wel corona is, is dat een beetje laat, maar de anderen hebben nul klachten. Weet ook niet meer wat wijsheid is. Eerst die uitslag maar afwachten.

@Jannigje een spannende en propvolle september dus :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei rapilos:

Nou spannend dan @Quinn,

Trouwens...wie zet toch steeds al die sad emo,s onder zovele berichten ??

ook als het helemaal niet sad is :rolleyes:

Het lijkt wel zo'n lastige vlieg die je steeds probeert weg te slaan maar die steeds weer terugkomt. Verschrikkelijk irritant.

Maar dat zal wel meer over mijzelf zeggen dan over de ander. Maar dat begrijp ik dan niet want ik ben nooit irritant. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei spirit:

Zijn het leuke dingen @Jannigje

Leuk is in dit geval heel relatief @spirit. Ik heb bijvoorbeeld voor het eerst op een nieuwe plek een rondleiding gegeven aan een groep. Op zich leuk om te doen, maar zoooo spannend omdat ik verschillende elementen binnen en buiten aan bod moest laten komen en dat dan binnen een bepaald tijdsbestek. 

16 uur geleden zei Quinn:

Ja, vandaag netjes geweest en nu keurig op afstand van de meesten bij c ingetrokken. Als het wel corona is, is dat een beetje laat, maar de anderen hebben nul klachten. Weet ook niet meer wat wijsheid is. Eerst die uitslag maar afwachten.

@Jannigje een spannende en propvolle september dus :rose:

Ja @Quinn, echt propvol. Maar nu die rondleiding (die me weken aan voorbereiding heeft gekost) voorbij is kan ik me beter op elke nieuwe activiteit richten.

Beterschap voor jouw! :heart: Ik duim voor negatief. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...