Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 augustus 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @Maja en @Lieke7777, ik wens jullie een fijne werkdag  en goedemorgen frummers. 
Ik zal gelijk maar de koffie neerzetten , met een extra fles cola ;) 
image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.pngCoca-Cola zero fles 1,5ltr. - Biertaxi Oss
@Cleo66, fijne vakantie, lekker van genieten hoor. 
En ook een goedemorgen voor Ikkanhet uiteraard. 

 

 

bewerkt door Yvonne
nagekomen berichtje....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor, wat heerlijk dat het zo klikt tussen jou/jullile en de boot. En wat fijn dat jullie er gewoon toch weer lekker tussenuit kunnen, ook al is het vlakbij huis... 
Nog gefeliciteerd met jouw zoon @Rosee, fijn dat de boottocht zo geslaagd was... 
@Lieke7777 een nieuwe therapie in het vooruitzicht, mooi. 
En @Lika zomaar onverwacht een fijne werkdag en weer beginnen met zwemmen, top. 
En dan die courgettes van @rapilos, nou inderdaad, wat een ellende ... ze hebben heel mooi gebloeid, ook bij mij, maar dan was het over.... 
en dat leuke begin gold voor meer moestuindingetjes bij mij. 
Ik ben er wel klaar mee: in het vervolg geef ik de moestuintjes die ongetwijfeld volgend jaar weer komen wel aan een instelling die er goed werk mee doet en 
mijn groente koop ik wel gewoon :D..... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog ff heerlijk een paar vakantiedagen thuis. En dan zeg ik altijd tegen mezelf kon je nou tijdens een gewone werkweek ook maar zo relaxed zijn. Want dit is hoe ik wil leven, niet dat eeuwige ikmoetditnog en ikmoetdatnog en ikbennooitklaar. Het gebeurt allemaal in je hoofd. Natuurlijk is mn werk vermoeiend (alleen geestelijk, voof de rest zit ik gewoon de hele dag op mn krent) maar als ik nou wat meer pauzes nam en het verder iets minder serieus opvatte?

Als ik weer ga werken dan lukt het soms een dag of twee en dan is het vakantie effekt weer weg :( 

Iemand tips of op zn minst herkenning?

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenning @bumperjim! Ik dacht gisteren, er is niets veranderd, helemaal niets, alleen in de manier van omgaan met. Hoe ik ernaar kijk.

De omgeving was zelfs mooier, mijn huis weer zooooooo fijn en het werk ook prima. 

Ik wou dat ik tips had. Nope. Minder leven alsof je leven ervan afhangt? Maar doe dat maar even….

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bumperjim:

Iemand tips of op zn minst herkenning?

Oh helemaal, het is een ellende. Ik ben al weken tussendoor werk aan het mediteren, afspraken met mezelf aan het maken etc. Maar het zit in je systeem, het is oefenen, oefenen, en nog eens door.

Ik heb ook nog eens het gevoel alsof het allemaal niet beter gaat maar juist slechter, alsof ik eerst een stap terug moet zetten. Maar we houden vol. Met drank is hetzelfde, je kunt jezelf maar heel langzaam aan een andere houding laten wennen.

Goedemorgen trouwens. Welkom @Steph001. Eerste dagen zijn het moeilijkst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. @bumperjim een en al herkenning hier. Altijd maar die werkstress. Maar als ik die stress niet heb, presteer ik minder, dat is het vervelende. Lijkt me soms heerlijk om werk te hebben waarbij ik niet hoef na te denken, lekker op de automatische piloot, maar ja dat betaalt  de vaste lasten niet. Zonnig weer hier, zou best zin hebben om te spijbelen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Descartes33:

slechter

Des leen het boek, oei ik groei maar eens. Babies/ mensen moeten idd stapje terug doen vaak, als aanloop naar een volgende sprong/ fase. Heel normaal. Zo leren we. En met vallen en opstaan ook. Dus je doet het goed. Laat je niet ontmoedigen:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Descartes33:

Oh helemaal, het is een ellende. Ik ben al weken tussendoor werk aan het mediteren, afspraken met mezelf aan het maken etc. Maar het zit in je systeem, het is oefenen, oefenen, en nog eens door.

Dat is het. Het zit in je systeem. Zonder dat je erbij stil staat. 

Dat is dus het begin van de oplossing. Erbij stil staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...