Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 20-8-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen weer,

Vechter ga je wel eens rusten? Probeer dit het weekend eens te doen, misschien wordt het dan minder. Die druk in je hoofd herken ik en heeft bij mij echt te maken met teveel prikkels.

Als ik een dag of drie heel kalm doe wordt het minder.  Probeer het eens? En als je kan jezelf eens verwennen met een ontspannen film of een dagje langs de waterkant met rustige muziek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen weer,

Vechter ga je wel eens rusten? Probeer dit het weekend eens te doen, misschien wordt het dan minder. Die druk in je hoofd herken ik en heeft bij mij echt te maken met teveel prikkels.

Als ik een dag of drie heel kalm doe wordt het minder.  Probeer het eens? En als je kan jezelf eens verwennen met een ontspannen film of een dagje langs de waterkant met rustige muziek.

Ik weet het Bolletje, dank je voor de tip.Inderdaad op vakantie had ik er minder last van.Ik heb weer een druk leven. Drukke baan..en mijn weekend staat weer vol gepland. Heb het gevoel dat ik zoveel loet inhalen.Ben ook wel een zomer mens.Binnen een paar maand winter en dan wordt alles weer veel rustiger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vechter:

Ik weet het Bolletje, dank je voor de tip.Inderdaad op vakantie had ik er minder last van.Ik heb weer een druk leven. Drukke baan..en mijn weekend staat weer vol gepland. Heb het gevoel dat ik zoveel loet inhalen.Ben ook wel een zomer mens.Binnen een paar maand winter en dan wordt alles weer veel rustiger. 

Goedemorgen vechter en bolletje hebben jullie ook wel last gehad van je geheugen met afbouwen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.

Vechter dat herken ik op dit moment, dat alles teveel is en die druk in mijn hoofd, net of mijn hoofd uit elkaar knapt. Over prikkelt dus.

@bolletjeik weet het niet meer zeker maar had jij de Paroxetine ook voor het opvangen van de afbouw van de pammetjes? Hielp de Paroxetine ook tegen over prikkeling? Ik heb er mijn hele leven eigenlijk al last van, alleen in mijn jeugd niet toen alles rustiger was nog in de jaren 70 en 80.

Oh en @bolletjewanneer neem jij de Paroxetine? In de morgen of avond? Ik ben een beetje aan het experimenteren daarmee wat het beste werkt.

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Pluisje53:

Goedemorgen vechter en bolletje hebben jullie ook wel last gehad van je geheugen met afbouwen 

Ik weet niet of dat te maken heeft met de medicatie, herseninfarct of het ouder worden. Ik vergeet heel vaak dingen maar lief pluizenbolletje, hoe lang je ook zoekt naar  zekerheid hoe minder je het vindt. Je vindt het even maar daarna word je weer onzeker en ga je weer zoeken. Probeer toch te accepteren dat het nu zo is. En geloof me, ik weet hoe je je voelt, maar weet dat het over gaat. Als je bezig blijft vastigheid te zoeken in onze antwoorden blijf je dat spanningsrad draaiende te houden. Je krijgt hoe langer hoe meer spanningen en stress. Daar word je echt ziek van.

Zet vanavond eens een hele hete kruik op je nek. Warmte ontspant.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Ik weet niet of dat te maken heeft met de medicatie, herseninfarct of het ouder worden. Ik vergeet heel vaak dingen maar lief pluizenbolletje, hoe lang je ook zoekt naar  zekerheid hoe minder je het vindt. Je vindt het even maar daarna word je weer onzeker en ga je weer zoeken. Probeer toch te accepteren dat het nu zo is. En geloof me, ik weet hoe je je voelt, maar weet dat het over gaat. Als je bezig blijft vastigheid te zoeken in onze antwoorden blijf je dat spanningsrad draaiende te houden. Je krijgt hoe langer hoe meer spanningen en stress. Daar word je echt ziek van.

Zet vanavond eens een hele hete kruik op je nek. Warmte ontspant.

 

Dankje wel lieve bolletje je hebt gelijk:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...