Spring naar bijdragen

Vrijdag, 20 augustus 2021


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. 

Verdorie @Lika, kiespijn is echt naar en dan ook nog niet lekker thuis. Tanden op elkaar bij het inpakken en neem paracetamol in om de zeurende pijn wat af te vlakken. Bij thuiskomst lekker op de bank. Sterkte! 

Gisteren naar huisarts omdat mijn zus had opgemerkt dat ik, net als onze moeder, krom werd aan de bovenkant wervelkolom en de nek. Zelf nooit opgemerkt. Frontaal voor de spiegel valt het namelijk niet zo op, maar zijdelings des te meer. Daar bleek dat ik 7 cm ben gekrompen en dat ik kyfose heb. Met verwijzing voor dexa (botdichtheidmeting) en röntgenfoto thorax, lumbaal en cervical naar huis om kyfose en wervelinzakkingen in kaart te brengen.
Ben als de dood dat ik net zo’n vergroeid skelet krijg als mijn moeder met alle grote beperkingen van dien. En dan heb ik het nog niet over het uiterlijk en nagekeken worden op straat. Ik hoop zo dat bij mij medicatie hiertegen wel gaat aanslaan (bij mijn moeder werkten ze allemaal niet, heeft het hele rijtje afgewerkt zonder resultaat.) Zodadelijk afspraak maken. Gisteren was de poli radiologie al gesloten. Bah. Ben somber en bang. 
Nu opstaan en werken. Geeft ook vast wat afleiding. 


 

bewerkt door Maja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Buiten is het windstil en droog. 
Ik zie een piepklein blauw plekje tussen al het grijs hierboven. 
Straks maar eens kijken of we het wolkendek open kunnen pulken en het blauw en de zon hun gang kunnen laten gaan. 
Eerst maar een bakje. 
image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png

Oei @Lika,  wat naar die kiespijn... 
Wat een nare afsluiting van de vakantie.
Gelijk de tandarts maar even bellen om 8 uur? 

Wat een angstig vooruitzicht @Maja
Ik hoop dat je heel snel terecht kunt voor een afspraak en dat er bij jou wél resultaat behaald kan worden met de behandelingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei ikkanhet:

Goeiemorgen allemaal

weet iemand nummers die je kan bellen als je er zelf niet meer uitkomt.

Niet voor mij hoor maar voor mijn app vriendin, ik kan haar verder niet helpen heb mijn handen vol aan mezelf.

Google op verslavingszorg in haar regio?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...