Spring naar bijdragen

Woensdag 18 augustus 2021


nancy

Aanbevolen berichten

Ik zit nog in in de ziektewet overigens. Vrijdag eerst maar eens praten met de bedrijfsarts. 

Vandaag gebroken teentje vastgetaped aan die daarnaast. Ging goed zo. En zo is er altijd wat. 

Goed, echt goed gesprek gehad met directeur.  En levert nog wat op ook. Haar op je tanden heb je af en toe nodig. Pak van mijn hart, dit luchtte op. We kunnen weer door. Ondertussen kijk ik dit schooljaar aan, mits toch geen verbetering, dan ga ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist 10 km gekanood. Op de Célê als je t graag wil weten. Was weer een leerervaring. De hond was mee, das ongeveer de 10e keer dat de hond mee gaat kanoën en die is dan helemaal overexcited. Zo erg dat je er helemaal gestoord van wordt. Springt direkt het water in, zwemt rondjes , valt andere mensen lastig, wil de kano in, met veel gedoe de kano in gesjord, springt dan direkt de kano weer uit, zwemt naar een andere kano, wil die kano in, dan toch weer niet, enz enz. Na 5 minuten Is alles en iedereen kleddernat en stokdoof van het geblaf en het gepiep.

Omdat kanoën sneller gaat dan dat zij zwemt, komt onze kano (Stier en ik) wat achter liggen omdat we op de hond wachten en de schoonfamilie kanoot driftig verder. Het was een trip van 10 km. Dan zegt Stier We moeten nu opschieten want straks wacht iedereen op ons. Dus ik hond in de kano gesjord met de bedoeling dat ze erin bleef. Resultaat ik met de hond klemvast tussen de knieen, piepend en blaffend en voortdurend proberend uit de kano te soringen, terwijl de Stier achterin de kano geen ENKEL benul van peddelen heeft, dus we zwalken van de ene wal naar de andere terwijl ik nauwelijks kan peddelen maar wel het zaakje recht moeten houden en na drie kwartier is mn geduld echt op en begin ik enorm te godveren tegen de hond.

Stier heeft de scheidingspapieren al klaarliggen, of althans dat had gekund als niet alles zo kleddernat was geweest.

Nog een kwartier later komen we bij een rustpunt waar iedereen al 200 jaar op ons wacht en holenbeer en vlinder nemen de hond over.

Stier en ik kanoën vooruit. Even later kijk ik om. Zit de hond doodkalm bij hun in de kano.

Logisch, zegt holenbeer naderhand, zo bits als alleen holenbeer iets kan zeggen, jij brengt alleen maar stress op haar over :( 

Slikken, pa :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van paar dagen strand met 2 overnachtingen met vriend. Was heerlijk, wel jammer van het weer, gisteren hele dag regen. Maar lekker uitgewaaid, warme choco's met slagroom bij strandtenten, lekker gegeten en vandaag in zee gezwommen. (Was gisteren verboden vanwege de sterke wind). Wat is de zee toch fijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...