Spring naar bijdragen

Tranxène


Netje39

Aanbevolen berichten

Ik gebruik zo’n 25 jaar tranxène; sinds 7 jaar dagelijks (na een herseninfarct) in verschillende doseringen. Ik merk dat ik eigenlijk alleen maar angstiger/onzekerder word.. 

De angsten wil ik niet meer, net zoals de bijwerkingen..Ik vind het spannend om te stoppen, tranxène helpt me te overleven wanneer ik overprikkeld ben en last van spasmen heb. 
Ik wil graag gezonder leven en daarbij horen geen benzo’s.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo Netje, 

Ik zie dat er nog niemand heeft geantwoord op jouw berichtje. Het kan zeker kloppen dat je angstiger wordt en bijwerkingen krijgt door de benzo's. Aangezien je al heel lang traxene gebruikt en ook een medische voorgeschiedenis hebt zal je heel langzaam moeten afbouwen en zeker advies vragen aan je arts hoe je medisch verantwoord kan afbouwen (bij te snelle afbouw kan je ook spasmen krijgen)

Je kan er zeker meer over lezen in de Ashton manual, te vinden op internet, dat kan je ook aan je arts laten lezen, want velen hier op het forum hebben de ervaring dat artsen het wel voorschrijven maar geen idee hebben wat het met je doet en hoe je er weet vanaf geraakt...

Heel veel succes! 

Lynn

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...