Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 augustus 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Een stukje delen.

Ik kreeg een boekje in de bus van Stichting Netwerk over activiteiten in buurthuizen in de stad die na 20 augustus starten. Vaak gratis en allemaal in de buurt.

Van gezamenlijk koffie drinken, wandelen, dansen, schilderen en gezamenlijk eten (laatste niet gratis) tot elkaar ontmoeten met (klein)kinderen.

Een mooi moment voor een nieuwe start.

 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze vakantie ben ik niet op mijn best… eerst een week thuis, want man niet lekker, toen de boot, leuk, maar ik geloof toch niet waar ik ‘het ‘ vakantiegevoel bij heb. Toen een week op een eiland zonder anderen. Pfoei….

Nu op mijn favoriete plek. Maar man lekker ligt ongeveer hele dag met algehele malaise (maar goed van humeur!) in bed.

ik met 2 pubers. Alles is anders. Ook het weer. Die twee hebben mij niet meer echt nodig, maar doen ook weinig uit zichzelf. Die ene slaapt of eet wat.

En ik? Ik moet me opnieuw even verhouden. Hoef niemand bezig te houden …? Of wel? ervaar dat man vooral in de ochtend altijd best veel doet (en nu niet). En ik??? 

Ik ervaar nog niet echt de vrijheid om te doen wat ik wil. Voel dat ik beschikbaar moet zijn. Vermoeiend en ik word er niet leuker van. lastig wel. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Ai dat lijkt me een lastig Lika. Voel je je verantwoordelijk voor je gezins welzijn? Zo komt het op mij over, dat is lief van je maar Lika dat kan nooit. Dat is een onmogelijke opgave. 

Klopt, maar kan niet nee…. lief is het ook niet. Meer onmacht het anders te doen. Dus eigenlijk voelt het vaak ook een beetje als moeten. En dat voelen ze ook natuurlijk. Aaaarrrrggghhhh

Gelukkig regent het:-) 

Ik word somber van dit weer. Heb het moeilijk met mezelf. De rest heeft een goed humeur. Dat ik probeer niet te verpesten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...