Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 15-8-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieve harde strijders.

Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ga het heeeeeel rustig aan doen maar wat is dat toch verrekte moeilijk zeg. Heb het idee dat ik altijd zoveel te doen heb. Maar vandaag dus niet. Bed verschonen, was doen, buiten even terras spoelen, en de hondjes borstelen en knuffelen. En tussendoor rusten. Vanmiddag zitten gamen. Zo ziet mijn dag eruit. En die van jullie? Hebben jullie wat kunnen slapen? En hoe is het met de klachten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen lieve harde strijders.

Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ga het heeeeeel rustig aan doen maar wat is dat toch verrekte moeilijk zeg. Heb het idee dat ik altijd zoveel te doen heb. Maar vandaag dus niet. Bed verschonen, was doen, buiten even terras spoelen, en de hondjes borstelen en knuffelen. En tussendoor rusten. Vanmiddag zitten gamen. Zo ziet mijn dag eruit. En die van jullie? Hebben jullie wat kunnen slapen? En hoe is het met de klachten?

Goedemorgen bolletje ja heb wel wat geslapen de klachten zijn helaas nog volop aanwezig :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Bolletje en allemaal,

Wat heb jij veel te doen zeg:)

Ik ga wat lezen, naar de zon kijken, vanmiddag even met man de hond laten zwemmen in de grote vijver bij de Universiteit en rusten. Vanavond samen met man shoarma halen, zondags halen we altijd wat te eten.

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei karin123:

Goede morgen Bolletje en allemaal,

Wat heb jij veel te doen zeg:)

Ik ga wat lezen, naar de zon kijken, vanmiddag even met man de hond laten zwemmen in de grote vijver bij de Universiteit en rusten. Vanavond samen met man shoarma halen, zondags halen we altijd wat te eten.

Goedemorgen karin door de verhoging van de fevarin kan ik heel slecht na denken had jij dat ook met de verhoging van de ad 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei karin123:

@Wilhelminadat is ook helemaal goed hoor, ik dacht alleen met je mee voor een oplossing.:rose:

@Vechteris vast wel zo lief om elke dag een paar keer te kijken hier om te helpen dat zou fijn zijn @Vechter.

Zal ik doen maar ben zelf op de sukkel..gigantische druk op linkeroog met hoofdpijn. Ben onderzoeken aan het doen omdat ik een auto immuunziekte heb.zoniet is het benzo herstel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vechter:

Zal ik doen maar ben zelf op de sukkel..gigantische druk op linkeroog met hoofdpijn. Ben onderzoeken aan het doen omdat ik een auto immuunziekte heb.zoniet is het benzo herstel 

Hey Vechter, 

Lastig dat je dat nu weer krijgt! Ik wou even laten weten dat ik zelf ook een hele tijd na cold turkey last heb gehad van spanningshoofdpijn, alsof er een enorme druk zat op mijn hoofd en die straalde ook uit naar oren en ogen. Is een hele tijd weggeweest maar heb er nu ook weet last van de afgelopen weken, laatste loodjes ontwenning....

Wat niet wil zeggen dat het bij jou van de benzo komt, he, dus goed dat je het laat onderzoeken

Groetjes, Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Lynn46:

Hey Vechter, 

Lastig dat je dat nu weer krijgt! Ik wou even laten weten dat ik zelf ook een hele tijd na cold turkey last heb gehad van spanningshoofdpijn, alsof er een enorme druk zat op mijn hoofd en die straalde ook uit naar oren en ogen. Is een hele tijd weggeweest maar heb er nu ook weet last van de afgelopen weken, laatste loodjes ontwenning....

Wat niet wil zeggen dat het bij jou van de benzo komt, he, dus goed dat je het laat onderzoeken

Groetjes, Lynn

Moet onderzocht worden want het is specifiek enkel op mijn linkeroog.wat ik vreemd vind.ook ben ik duizelig bij het wakker worden en als ik mijn hoofd een tijdje recht houd verdwijnt dit maar dan begint de druk op het oog.voor alle zekerheid controleren...heb sinds mijn vakantie weer veel klachten of het moet zijn dat ik die op vakantie niet voelde.jij precies ook sinds je terug bent van de ontspanning

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vechter:

Moet onderzocht worden want het is specifiek enkel op mijn linkeroog.wat ik vreemd vind.ook ben ik duizelig bij het wakker worden en als ik mijn hoofd een tijdje recht houd verdwijnt dit maar dan begint de druk op het oog.voor alle zekerheid controleren...heb sinds mijn vakantie weer veel klachten of het moet zijn dat ik die op vakantie niet voelde.jij precies ook sinds je terug bent van de ontspanning

Ja, is zeker goed om te laten controleren! 

Heb inderdaad zelf weer meer last sinds ik terug ben van vakantie, opgejaagd gevoel en spanningshoofdpijn... denk niet dat het door het werk komt, wel door afbouw en doordat ik nog wat vrije dagen had en misschien teveel tijd om stil te staan bij de klachten van de afbouw en me daar druk om te maken, wat het natuurlijk niet beter maakt. 

Maar ik heb best een fijn weekend gehad, vandaag even rot maar ik kom er wel weer doorheen...

Ik hoop dat jij snel van je klachten verlost raakt! Veel goede moed!

Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Lynn46:

Ja, is zeker goed om te laten controleren! 

Heb inderdaad zelf weer meer last sinds ik terug ben van vakantie, opgejaagd gevoel en spanningshoofdpijn... denk niet dat het door het werk komt, wel door afbouw en doordat ik nog wat vrije dagen had en misschien teveel tijd om stil te staan bij de klachten van de afbouw en me daar druk om te maken, wat het natuurlijk niet beter maakt. 

Maar ik heb best een fijn weekend gehad, vandaag even rot maar ik kom er wel weer doorheen...

Ik hoop dat jij snel van je klachten verlost raakt! Veel goede moed!

Lynn

Hoi lynn hoe gaat het met je hier nog heel beroerd can de lorazepam en de fevarin  de diazepam heeft me geen goed gedaan nu beroerder op de lorazepam vreselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-8-2021 om 13:01 zei Pluisje53:

Hoi lynn hoe gaat het met je hier nog heel beroerd can de lorazepam en de fevarin  de diazepam heeft me geen goed gedaan nu beroerder op de lorazepam vreselijk 

Hey Pluisje, 

De laatste dagen gaat het allemaal wat minder, heb nogal veel last van het laatste afbouwstapje,  hoe traag ik ook ga in de afbouw... En omdat ik nu dezelfde klachten heb als bij het begin van mijn cold turkey speelt waarschijnlijk ook wel angst voor de angst, schrik om weer hetzelfde mee te maken..Maar ik kom er wel doorheen!

Hoe gaat het met de ophoging van AD? Heb je er nog steeds zoveel last van ? 

Groetjes, Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lynn46:

Hey Pluisje, 

De laatste dagen gaat het allemaal wat minder, heb nogal veel last van het laatste afbouwstapje,  hoe traag ik ook ga in de afbouw... En omdat ik nu dezelfde klachten heb als bij het begin van mijn cold turkey speelt waarschijnlijk ook wel angst voor de angst, schrik om weer hetzelfde mee te maken..Maar ik kom er wel doorheen!

Hoe gaat het met de ophoging van AD? Heb je er nog steeds zoveel last van ? 

Groetjes, Lynn

Hoi lynn wat erg dat je zo naar voelt ja ik voel me ook heel beroerd ja de ophoging van de ad wil voor geen meter en zo beroerd van de lorazepam ik heb moeite met nadenken mijn ademhaling die niet wil het is net of vanaf de diazepam  mijn hele brein om zeep is ik heb zo.n last van de lorazepam ik ben mezelf totaal niet meer ik had beter op de lora kunnen blijven en die af kunnen bouwen verder ik heb nog 

0.84 aan lorazepam maar ik kom er niet doorheen het wordt steeds zwaarder 

Groetjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Pluisje53:

Hoi lynn wat erg dat je zo naar voelt ja ik voel me ook heel beroerd ja de ophoging van de ad wil voor geen meter en zo beroerd van de lorazepam ik heb moeite met nadenken mijn ademhaling die niet wil het is net of vanaf de diazepam  mijn hele brein om zeep is ik heb zo.n last van de lorazepam ik ben mezelf totaal niet meer ik had beter op de lora kunnen blijven en die af kunnen bouwen verder ik heb nog 

0.84 aan lorazepam maar ik kom er niet doorheen het wordt steeds zwaarder 

Groetjes 

Hey Pluisje, 

Als je de AD nog aan het ophogen bent kan je beter even niet afbouwen, de 2 samen is niet te doen, denk ik.. Echt rot voor je dat je je zo slecht voelt! Het vraagt allemaal veel tijd maar je komt er wel, stapje na stapje... Probeer het je voor te stellen als een zware tocht door de bergen: aan de ene kant is het landschap kaal en kil, er groeit niets en er staat een ijskoude wind...je moet die bergen over en dat is ontzettend zwaar, elke stap kost moeite, soms blijf je even zitten maar dan ga je weer verder, want aan de andere kant schijnt de zon aan een blauwe hemel en is het land mals en groen, met prachtige bloemen...

veel goede moed!

Groetjes, Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Lynn46:

Hey Pluisje, 

Als je de AD nog aan het ophogen bent kan je beter even niet afbouwen, de 2 samen is niet te doen, denk ik.. Echt rot voor je dat je je zo slecht voelt! Het vraagt allemaal veel tijd maar je komt er wel, stapje na stapje... Probeer het je voor te stellen als een zware tocht door de bergen: aan de ene kant is het landschap kaal en kil, er groeit niets en er staat een ijskoude wind...je moet die bergen over en dat is ontzettend zwaar, elke stap kost moeite, soms blijf je even zitten maar dan ga je weer verder, want aan de andere kant schijnt de zon aan een blauwe hemel en is het land mals en groen, met prachtige bloemen...

veel goede moed!

Groetjes, Lynn

Dankje wel lynn ja ik ben gestopt met ophogen van de fevarin die maakt het alleen maar erger dan beter ik vindt het zo vervelend dat ik zo slecht kan na denken dat had ik voor de diazepam nooit en nu weer terug op de lorazepam is het zo erg geworden net of jezelf helemaal kwijt bent vreselijk  daarom ben ik bang voor een beschadiging vreselijk met de diazepam 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pluisje53:

Dankje wel lynn ja ik ben gestopt met ophogen van de fevarin die maakt het alleen maar erger dan beter ik vindt het zo vervelend dat ik zo slecht kan na denken dat had ik voor de diazepam nooit en nu weer terug op de lorazepam is het zo erg geworden net of jezelf helemaal kwijt bent vreselijk  daarom ben ik bang voor een beschadiging vreselijk met de diazepam 

Ok Pluisje, en nu bij je beslissing blijven.Hou dit nog even aan en dan zou ik terug heel langzaam de lorazepam afbouwen.Je voelt je beroerd door de medicatie en je bent overduidelijk tolerant aan de lorazepam. Die moet er echt af en dit ga je niet oplossen met andere medicatie. Ben zelf ook door psychiater te vertrouwen aan een ander medicatie verslaafd geraakt die ik later ook weer moet afbouwen.Hij gaf me dit zogezegd als ondersteuning voor afbouw benzo.Het heeft me nooit geholpen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vechter:

Ok Pluisje, en nu bij je beslissing blijven.Hou dit nog even aan en dan zou ik terug heel langzaam de lorazepam afbouwen.Je voelt je beroerd door de medicatie en je bent overduidelijk tolerant aan de lorazepam. Die moet er echt af en dit ga je niet oplossen met andere medicatie. Ben zelf ook door psychiater te vertrouwen aan een ander medicatie verslaafd geraakt die ik later ook weer moet afbouwen.Hij gaf me dit zogezegd als ondersteuning voor afbouw benzo.Het heeft me nooit geholpen.

 

Dankje wel vechter ja ik heb naar de diazepam weer terug op de lorazepam zo.n last gekregen van mijn geheugen daarvoor was ik heel helder ja ik heb ook fouten gemaakt door een opname is er bijna 1 mg lorazepam af gehaald last van mijn ademhaling gekregen  daarna over gezet op de diazepam wat helemaal verkeerd ging en nu weer terug op de lorazepam en dat geeft nog veel meer klachten ja ik heb ook teveel naar andere geluisterd helaas daarom zit ik nu ook zo ik hoop dat alles nog goed komt met mijn hoofd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Vechter:

Ok Pluisje, en nu bij je beslissing blijven.Hou dit nog even aan en dan zou ik terug heel langzaam de lorazepam afbouwen.Je voelt je beroerd door de medicatie en je bent overduidelijk tolerant aan de lorazepam. Die moet er echt af en dit ga je niet oplossen met andere medicatie. Ben zelf ook door psychiater te vertrouwen aan een ander medicatie verslaafd geraakt die ik later ook weer moet afbouwen.Hij gaf me dit zogezegd als ondersteuning voor afbouw benzo.Het heeft me nooit geholpen.

 

Hey Vechter, 

Hoe gaat het met jou ondertussen? Ben je al bij de dokter geraakt? 

Groetjes, Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Lynn46:

Hey Vechter, 

Hoe gaat het met jou ondertussen? Ben je al bij de dokter geraakt? 

Groetjes, Lynn

Ja,oogarts en ct scan .Niks gevonden wat voor de druk en hoofdpijn zou verklaren.Wel botletsels gevonden maar die zijn te wijten aan mijn ziekte.Die zijn vergeleken met vorige scans niet meer vergroot dus ik neem het aan als herstel van benzo. Mijn duizeligheid is na mijn vakantie intens geworden en nu weer zachtjes aan het wegzakken.De hoofdpijn en druk sinds een paar dagen ook weer minder.Mijn gevoel zegt dat mijn receptoren echt nog moeite hebben om alle informatie te verwerken. Alles gaat zo langzaam dat ik het niet merk maar als ik dan terug zie naar wat ik allemaal nu doe tenopzichte van 6 maand geleden is er toch al heel veel verbeterd. Op vakantie gaan,terug sporten,soms zingend naar mijn werk ,zaterdag in een vol voetbalstadion gaan met vrienden.oh ja! Het gaat beter en mijn hersenen moeten dat allemaal verwerken dan zeker maar...Heb ook mijn ander medicijn willen afbouwen en had snel door dat dit nog echt  niet het moment is.Hoe gaat het met jou? De laatste loodjes waren bij mij ook het zwaarst en ook de eerste 4 weken op 0 waren heel pittig.Doe het maar rustig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel goed dat ze niets konden vinden, toch? Want als het van de afbouw is gaat het ook weer over. Ik heb dat zelf een hele tijd gehad (en nu weer),een druk in mijn hoofd die aanvoelt alsof ik in een vliegtuig zit dat naar beneden duikt. Ook last van gespannen spieren in mijn nek en schouders, maar weet niet zeker of die 2 gelinkt zijn. Maar ik ben wel naar de kinesitherapeut geweest ervoor, dat hielp wel.

Maar superfijn dat je toch zoveel voortgang ziet, zelfs al is het soms nog met horten en stoten... Heerlijk, dat gevoel dat je weer blij bent dat je leeft! Als je zingend naar je werk gaat, dan zit het goed, Vechter!

Ik voel me de afgelopen 2 dagen weer wat beter. Voor mij zijn externe prikkels net goed, want als ik te weinig omhanden heb ben ik te sterk gefocust op alle nare gevoelens, wat het alleen maar erger maakt. Wel vermoeiend, om geen rust te vinden in jezelf, maar dat moet dan maar even zo...

Groetjes, Lynn

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...