Spring naar bijdragen

Afbouwen bromazepam 3mg


Kapcook

Aanbevolen berichten

Ik gebruik 10 jaar anderhalve tablet bromazepam 3 mg.

ik heb een keer via de huisarts voorgesteld af te bouwen en kreeg toen diazepam met een afbouwschema van 12 weken.

na een week liep dit helemaal mis en moest van de huisarts terug naar bromazepam 3 mg.

Ik wil nu echt afbouwen omdat mijn gevoel zegt dat ik zonder kan. Ik neem de tabletjes in de avond rond 18.30 in.

wat mij in het afbouwschema opvalt is dat na 8 weken alles op 0 staat, terwijl het een afbouwschema is voor 12weken.

wie helpt mij van de bromazepam af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-8-2021 om 17:59 zei Kapcook:

Ik gebruik 10 jaar anderhalve tablet bromazepam 3 mg.

ik heb een keer via de huisarts voorgesteld af te bouwen en kreeg toen diazepam met een afbouwschema van 12 weken.

na een week liep dit helemaal mis en moest van de huisarts terug naar bromazepam 3 mg.

Ik wil nu echt afbouwen omdat mijn gevoel zegt dat ik zonder kan. Ik neem de tabletjes in de avond rond 18.30 in.

wat mij in het afbouwschema opvalt is dat na 8 weken alles op 0 staat, terwijl het een afbouwschema is voor 12weken.

wie helpt mij van de bromazepam af.

Er bestaan geen opgelegde afbouwschema ´s.Langzaam is de boodschap. 12 weken was al te snel dan is 8 weken dat zeker! Volg vooral je eigen gevoel. Hou er ook rekening mee dat de klachten lang kunnen aanhouden..een gemiddeld herstel is tussen 6 en 18 maanden.Huisartsen beweren als het uit je bloed is dat de klachten verdwenen zijn na 2 tot 4 weken.De hersenen hebben veel meer tijd nodig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...