Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 14-08-2021.


karin123

Aanbevolen berichten

@Pluisje53hier goed geslapen kon alleen niet in slaap komen, daarna ging het goed.

@Wilhelminaik heb gisteren wat geschreven voor jou:

 

@Wilhelmina wat erg voor je, de meesten kennen dit hier meisje. Heb je een achtertuin? Dan zou je kunnen proberen daar even in te gaan zitten, kijken hoe dat gaat. Vechter zegt dat je geduld moet hebben. Ik weet het niet zeker want jij hebt ook een angststoornis. Zou het misschien toch wat zijn om aan de AD te gaan die de angst kan verlichten? Ik bedenk maar even wat hoor. Leven met angst is een hel. ik weet er alles van. Denk er maar eens over na als je wilt. Maar je kunt ook nog wachten natuurlijk tot het beter wordt, zoals Vechter zei. Maar Vechter heeft geen angststoornis dus weet niet wat voor hel dit is.

Je hebt een angststoornis Wilhelmina net als Pluisje en ik en die gaat niet weg als je de pillen hebt afgebouwd, de pillen hebben dat een beetje onderdrukt en nu komt het weer heel erg naar boven, dat heb ik ook. Daarom ben ik aan de AD gegaan omdat ik iets moest. Wat Pluisje zei, ga maandag naar de dokter toe en vraag om hulp alsjebieft:rose:

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

@Pluisje53hier goed geslapen kon alleen niet in slaap komen, daarna ging het goed.

@Wilhelminaik heb gisteren wat geschreven voor jou:

 

@Wilhelmina wat erg voor je, de meesten kennen dit hier meisje. Heb je een achtertuin? Dan zou je kunnen proberen daar even in te gaan zitten, kijken hoe dat gaat. Vechter zegt dat je geduld moet hebben. Ik weet het niet zeker want jij hebt ook een angststoornis. Zou het misschien toch wat zijn om aan de AD te gaan die de angst kan verlichten? Ik bedenk maar even wat hoor. Leven met angst is een hel. ik weet er alles van. Denk er maar eens over na als je wilt. Maar je kunt ook nog wachten natuurlijk tot het beter wordt, zoals Vechter zei. Maar Vechter heeft geen angststoornis dus weet niet wat voor hel dit is.

Je hebt een angststoornis Wilhelmina net als Pluisje en ik en die gaat niet weg als je de pillen hebt afgebouwd, de pillen hebben dat een beetje onderdrukt en nu komt het weer heel erg naar boven, dat heb ik ook. Daarom ben ik aan de AD gegaan omdat ik iets moest. Wat Pluisje zei, ga maandag naar de dokter toe en vraag om hulp alsjebieft:rose:

 

@karin123, @Wilhelmina

Is dat wel zo Karin? Ik heb toch mijn twijfels hierover.

Wilhelmina heeft een zware afbouw gehad en als je dan de 0 bereikt moet je niet denken dat dan meteen al je klachten verdwenen zijn. Dat kan helaas lang duren.

Bovendien, stel dat nu een onderliggende angststoornis in volle hevigheid zou opspelen, hoe moeten we dan verklaren dat ze in de tijd dat ze nog bromazepam gebruikte zoveel minder last had van angsten? Dan zou ik toch verwachten dat de angststooornis na al die jaren benzo gebruik ook wel door de bromazepam heen gebroken zou zijn.

In de bijsluiter staat ook dat benzo's tegen angstklachten niet langer dan 6 weken gebruikt mogen worden. Ik naam dus aan dat ze dan ook niet meer erg effectief zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei karel12:

 

@karin123, @Wilhelmina

Is dat wel zo Karin? Ik heb toch mijn twijfels hierover.

Wilhelmina heeft een zware afbouw gehad en als je dan de 0 bereikt moet je niet denken dat dan meteen al je klachten verdwenen zijn. Dat kan helaas lang duren.

Bovendien, stel dat nu een onderliggende angststoornis in volle hevigheid zou opspelen, hoe moeten we dan verklaren dat ze in de tijd dat ze nog bromazepam gebruikte zoveel minder last had van angsten? Dan zou ik toch verwachten dat de angststooornis na al die jaren benzo gebruik ook wel door de bromazepam heen gebroken zou zijn.

In de bijsluiter staat ook dat benzo's tegen angstklachten niet langer dan 6 weken gebruikt mogen worden. Ik naam dus aan dat ze dan ook niet meer erg effectief zijn. 

Dat klopt karel het mag maar 6 weken hooguit gebruikt worden helaas ben ik ook het slachtoffer van de benzo  bij mij komt de angst er door heen door de lorazepam  de ad die ik nu opbouw moet dat tegen  gaan houden maar heb veel last van de opbouw en dan nog de tolerantie voor de lorazepam 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karel12:

 

@karin123, @Wilhelmina

Is dat wel zo Karin? Ik heb toch mijn twijfels hierover.

Wilhelmina heeft een zware afbouw gehad en als je dan de 0 bereikt moet je niet denken dat dan meteen al je klachten verdwenen zijn. Dat kan helaas lang duren.

Bovendien, stel dat nu een onderliggende angststoornis in volle hevigheid zou opspelen, hoe moeten we dan verklaren dat ze in de tijd dat ze nog bromazepam gebruikte zoveel minder last had van angsten? Dan zou ik toch verwachten dat de angststooornis na al die jaren benzo gebruik ook wel door de bromazepam heen gebroken zou zijn.

In de bijsluiter staat ook dat benzo's tegen angstklachten niet langer dan 6 weken gebruikt mogen worden. Ik naam dus aan dat ze dan ook niet meer erg effectief zijn. 

Wilhelmina heeft heel lang over de afbouw gedaan wat een goede zaak is. Ik denk dat de Bromazepam toch de angststoornis al die jaren binnen de perken heeft kunnen houden. Wilhelmina gebruikte een behoorlijke dosis Bromazepam. Ik denk dat niet altijd tolerantie optreedt. Vaak hebben mensen het daarover maar laat ze maar eens staan die pammetjes dan kom je erachter wat er nog steeds onder zit. Ik heb jarenlang Oxazepam gebruikt, 20 jaar en ze deden nog steeds wat. Maar dat is mijn mening natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...