Spring naar bijdragen

Cold turkey


Esther62

Aanbevolen berichten

Ik ben zonder hulpmiddelen aan week 4 bezig van 12 jarige lorazepam verslaving aan t afkicken 

2 weken hel, niet slapen, hartkloppingen, zweten, kort lontje, oorpiepen etc

ik heb t er voor over

geen 1 soort pam wil ik meer ook niet om af te bouwen. Desinteresse, vergeetachtigheid, sociale situatie niet in kunnen schatten, afgevlakt en ernstige geheugenverlies is de oorzaak van langwerkende lorazepam 

voor de nacht nu zolpidem 5/10 mg

daar ben je met 8 uur helder van en mag je autorijden

slapen lukt nu wel, maar de kaak en nek staan strak en wangen stukgebeten voor ik dit kreeg

insomnia waar we nu mee aan de slag moeten.

zware pttss maar ik ga dit doen, ik kan het zeg ik.
ik voel me rustiger in week 4 en geconcentreerd alleen niet in slaap te krijgen, rustig weken achter elkaar en geen dag dat ik wel even slaap.

vandaar nu de zolpidem

pammen zijn gif!
ik krijg nu langzaam mijn focus terug, geheugen sterk verbeterd en ben rustiger en minder moe overdag dan met pammen

ervaringsdeskundige ga lopen, slik paracetamol, ga met een bus rijden en zeg tegen jezelf dit gaat over

hoop dat jullie hier iets aan hebben  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp ik het goed dat je zo maar stopt na jarenlang gebruik? Cold turkey? Zonder enige hulp? Vraag a.j.b. hulp aan experts hier want wat je doet is echt niet zonder gevaar. Je hersenen moeten de tijd krijgen zich aan te passen. Geleidelijk aan. Ik vind je reuze moedig maar dit is echt niet verantwoord.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-8-2021 om 22:56 zei Esther62:

Ik ben zonder hulpmiddelen aan week 4 bezig van 12 jarige lorazepam verslaving aan t afkicken 

2 weken hel, niet slapen, hartkloppingen, zweten, kort lontje, oorpiepen etc

ik heb t er voor over

geen 1 soort pam wil ik meer ook niet om af te bouwen. Desinteresse, vergeetachtigheid, sociale situatie niet in kunnen schatten, afgevlakt en ernstige geheugenverlies is de oorzaak van langwerkende lorazepam 

voor de nacht nu zolpidem 5/10 mg

daar ben je met 8 uur helder van en mag je autorijden

slapen lukt nu wel, maar de kaak en nek staan strak en wangen stukgebeten voor ik dit kreeg

insomnia waar we nu mee aan de slag moeten.

zware pttss maar ik ga dit doen, ik kan het zeg ik.
ik voel me rustiger in week 4 en geconcentreerd alleen niet in slaap te krijgen, rustig weken achter elkaar en geen dag dat ik wel even slaap.

vandaar nu de zolpidem

pammen zijn gif!
ik krijg nu langzaam mijn focus terug, geheugen sterk verbeterd en ben rustiger en minder moe overdag dan met pammen

ervaringsdeskundige ga lopen, slik paracetamol, ga met een bus rijden en zeg tegen jezelf dit gaat over

hoop dat jullie hier iets aan hebben  

Wat een stap heb je genomen ik hoop dat je niet veel klachten krijgt nog hoeveel heb je geslikt ik had 3 mg lorazepam  en ben aan het afvijlen gegaan ze hebben me ook nog overgezet op de diazepam maar daar werd ik helemaal gek van toen weer terug op 1 mg lorazepam  die probeer ik er nu af te krijgen met vijlen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...