Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 30-07-2021.


Aanbevolen berichten

Hi all, 

 

 

 

Dit jaar succesvol (denk ik) afgebouwd van de afhankelijkheid van diazepam na doktersadvies. 6 weken geleden de laatste dosis en nu een flinke terugval. Het ging echt fantastisch. Nu weer in de rats en ik denk aan kleine dosering diazepam, maar dit klinkt als een slecht idee. 

 

 

 

Iemand ervaring met eventuele kindling effect. Ik merk dat ik nu naar de alcohol grijp om de dag door te komen. Enkel gisteren en vandaag dus nog relatief nieuw. Heb een verleden met alcohol gebruik en of benzo (heb nooit meer of recreatief benzo gebruikt dan voorgeschreven) 

 

 

 

Zit omhoog! 

bewerkt door Y1410
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Y1410 wat precies het kindling effect is weet ik niet maar als het goed ging waarom dan terug grijpen? Mis je de kick. Ik zou gelijk stoppen met drinken of slikken. Nu kan het nog en zal de schade misschien niet zo erg zijn. Ga je door dan kom je binnen de kortst  mogelijke tijd in een hel. 

Stop nu het nog kan morgen of overmorgen kan het echt te laat zijn. En blijf hier schrijven en deel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer eens wat warms te eten Y, daar wordt je rustiger van. En pak een lekkere warme douche. Waar heb je nu het meeste trek ik drank of medicatie? En wat heb je nu in huis aan spul?

Je schrijft dat je je depri voelt, is dit omdat je het gevoel hebt een loser te zijn of zijn het ontwenningsverschijnselen?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Y. ik ga nu afsluiten. Probeer te blijven schrijven vooral hoe je je voelt, je wordt gelezen. Misschien komen de anderen vanavond nog. Houd je haaks, zet door en weet dat je het kan echt. Als je vandaag niets slikt weet dan dat je een opkikker krijgt, het gevoel dat je sterker bent dan gedacht. Kom op je kan het.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo @Y1410absoluut geen alcohol nemen en liever ook geen benzo. Je hebt een alcohol achtergrond, heb ik ook, 5 jaar gestopt nu, en dat blijft altijd een trigger om je rustiger te maken maar het tegenovergestelde is waar en je kunt je er nog depressiever door voelen. Met Diazepam hetzelfde probleem, ook daar kan je je depressiever door voelen op den duur, had ik ook, alles was mat. Ook bij het afbouwen kan je je depressiever gaan voelen. Houdt vol en probeer wat te ontspannen wat voor jou goed voelt:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...