Spring naar bijdragen

ONZE HUIKAMER28-7-2021


Aanbevolen berichten

Joehoeeeeeee mensen hier ben ik weer ff. Hoe is ie hier nu? Hebben jullie het gevoel dat alles nu wat minder rot is of nog steeds uitputtend?

Vandaag vrij dus even hier langs komen.

  •  
  • karin123
  • Forumdeelnemers
  •  
  • 778 berichten
  • Geslacht:Vrouw
  • Auteur
  •  

@bolletjeheb jij ook een prik gehaald?

 

Ja hoor ik heb mijn prikken allebei gehad. Stelde helemaal niets voor. Ja je weet niet wat goed is. Kijk al het alleen voor mezelf zou zijn had ik het niet gedaan maar ik voel me ook erg verantwoordelijk voor mijn medemens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Joehoeeeeeee mensen hier ben ik weer ff. Hoe is ie hier nu? Hebben jullie het gevoel dat alles nu wat minder rot is of nog steeds uitputtend?

Vandaag vrij dus even hier langs komen.

  •  
  • karin123
  • Forumdeelnemers
  •  
  • 778 berichten
  • Geslacht:Vrouw
  • Auteur
  •  

@bolletjeheb jij ook een prik gehaald?

 

Ja hoor ik heb mijn prikken allebei gehad. Stelde helemaal niets voor. Ja je weet niet wat goed is. Kijk al het alleen voor mezelf zou zijn had ik het niet gedaan maar ik voel me ook erg verantwoordelijk voor mijn medemens.

Goedemorgen iedereen, vandaag mijn terugreis naar de regen.Heb het heel goed gehad. Heb gezwommen, gesnorkeld, jetskiën, parasailing, dolfijnen gespot,sportvissen.mijn zoontje heeft na 2 jaar weer zijn papa terug gehad. Heb nog klachten zoals duizigheid en overprikkeling maar best goed te handelen.Het bewijs dat het echt goed komt.Bijna 3 maand benzo vrij...het heeft echt wel veel tijd nodig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletjeZo heb ik ook gedacht. Wilde ook liever niet maar voor de wereld is het beter wel te doen. Vond het moeilijk om eruit te komen maar het is gedaan. Dank voor je antwoord:rose:

@VechterWat fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en zo hebt genoten, het gaat echt de goede kant uit, gefeliciteerd:rose:

@WilhelminaHoe gaat het met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet goed onze hond was zo ziek heel erg met me zoon en hond naar het honden zieken huis  geweest  ik ben over prikkeld zo erg zit nog in mijn lijf ik barst van angsten  lang niet buiten geweest en dan in een keer naar buiten mijn zoon kon niet alleen ik moest het hondje vast houden was te veel die emoties en ik kan niet slapen  ik hoop zo dat het goed komt mijn hoodje is weer beter liefs wil         :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier hetzelfde nog steeds. Wat erg Wilhelmina van je hondje, goed dat je hondje weer beter is. Ik snap dat je veel spanning en angst hebt gehad om je hondje en het naar buiten gaan. Zou het wat zijn als je elke dag even naar buiten gaat? Ik wil wel maar het is mij te warm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-7-2021 om 10:34 zei Vechter:

Goedemorgen iedereen, vandaag mijn terugreis naar de regen.Heb het heel goed gehad. Heb gezwommen, gesnorkeld, jetskiën, parasailing, dolfijnen gespot,sportvissen.mijn zoontje heeft na 2 jaar weer zijn papa terug gehad. Heb nog klachten zoals duizigheid en overprikkeling maar best goed te handelen.Het bewijs dat het echt goed komt.Bijna 3 maand benzo vrij...het heeft echt wel veel tijd nodig 

Hey Vechter, 

Wat fijn dat je zo hebt genoten van je verlof! Klinkt echt megaleuk, en super dat je er weer helemaal kon zijn voor je zoontje! Ikzelf heb ook een  hele fijne vakantie gehad, echt heel erg genoten van zon, zwemmen in zee, wandelen in de bergen, lekker eten, heerlijk!

Dus @iedereen: volhouden, er is licht aan het einde van de tunnel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...