Spring naar bijdragen

Woensdag 28 juli 2022


Maja

Aanbevolen berichten

Ben weer helemaal up-gedate of ge-update(?) hier. Dates in sportscholen buiten mij om, toetjes die al verdeeld zijn zonder dat ook maar iemand aan mij denkt…. Maar ik mag toch geen sportschool binnen omdat ik al veel te gespierd ben en toetjes lust ik sowieso niet, ‘t is maar dat jullie het weten. En @lady jane, dat “nee” zeggen lukt mij al bij het eerste bord. De laatste keer dat ik opat wat ik had geprobeerd te maken heeft me 6 dagen huisarrest gekost. Wel meteen 3 kilo kwijt, lekker meegenomen. Ik hoef ook nooit na te denken over wat ik moet maken, ik pak altijd dat wat het langst over de datum is, dan heb je de meest verse producten altijd op voorraad. Gelukkig ben ik als kind van huis uit wel wat gewend wat eten betreft, dus mij hoor je niet klagen. Ik geloof echt dat mijn moeder het niet met opzet deed, maar die maakte me toch altijd een rotzooi. Nou, als jullie het niet lusten eet de hond het wel, zei ze dan. (Ja, had ze gedacht). Jullie moeten eens leren de dingen van de positieve kant te bekijken hier.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thuis na een lange dag. Het is gegaan zoals wij het in ons hoofd hadden. Moeilijk, tranen maar zeer zeker ook een glimlach. Mijn moeder die zo vreselijk flink is deze week. Mini die in slaap viel tijdens de dienst. Wakker werd na dat we hem naar zijn plek hadden gebracht. In haar buggy zat, naast ons met condoleren. Wat gezellig zoveel mensen. Als een koningin zwaaide ze dag naar iedereen. Nu moe, alles maar eens laten bezinken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 @niksWat klinkt dat als een mooi afscheid  ,wat kan mini dan  als een afleiding zijn op dat moment in haar baby wereld. 

@nancy  leuk zeg met je 80 jarige moeder op pad achter  het stuur :) geweldig  dat ze nog kan rijden. 

Geniet van je mooie herinneringen.

 

ik had hier net fik in de pan  :rolleyes: kwam olie onder de plaat.

Meteen deksel  erop en de gasfles dicht  ..   ging gelijk weer uit   mijn vlees smaakte nog prima  gelukkig. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...