Spring naar bijdragen

Woensdag 28 juli 2022


Maja

Aanbevolen berichten

By the way: volgende week ben ik een midweek aan het struinen door Drenthe en Groningen: ik sleep mijn moeder mee op vakantie omdat ze 80 geworden is, we gaan een Trip to Memorylane doen, en alle tantes af die nog leven, hahaha! Ik zal naar je zwaaien, Quinn, en naar Yvonne! 

Ik verheug me nog het meest op het weerzien van de huizen van mijn grootouders en ook mijn overgrootouders die ik tien jaren heb gekend. De laatsten dan, de anderen tot voor kort nog. Toch wel bijzonder. En mijn geboortehuis, enzovoort enzovoort. En fijn om samen met mijn moeder te zijn. 

Het grappige is dat ik mijn moeder als verrassing meeneem op vakantie (ze sprong zowat een gat in het plafond van blijdschap), maar zij zal moeten rijden met haar 80 jaren, want ik rij nog steeds niet, hahaha! Vindt ze niet erg.  Ondanks rijbewijs en extra lessen enkele jaren geleden rij ik niet. Ik ben er niet voor in de wieg gelegd, zo voelt dat. En vliegen wilde ze niet, duzzzzz......Groningen: here I come! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een veganistische maaltijd aan het oefenen voor gasten met een glutenintolerantie. Er mag echt geen gluutje in de maaltijd zitten, best lastig. Oeps, ik ga de taart maar eens uit de oven halen, het begint verdacht te ruiken hiero.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei spirit:Bah, heb gisteren ook gedronken door alle toestanden.

@spiritJe bent een volwassen vrouw die keuzes maakt.

Je bent geen slachtoffer van de omstandigheden, je hebt ook niet gedronken dóór de omstandigheden.

Je hebt gedronken omdat je alcoholist bent én omdat je niet goed om kan gaan met bepaalde zaken. Heeft alles met jou te maken, omstandigheden zijn bijzaak en een excuus.

En dat is allemaal ‘prima’ maar wel net even anders. 
Neemt niet weg dat het een erg lastige situatie was :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Courgettesoep met zalm, stokbrood en kaasjes en pruimen of kersen toe. 
 

Ga maar eens beginnen…. 
 

trouwens @nancyhartstikke leuk! Wou dat ik zoiets had gedaan toen het nog kan. Maar mijn moeder is niet zo van het ‘meebewegen’….. dus of het was gelukt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Cleo66:

Opgelucht dat @Zbb zich weer heeft gemeld,  niet de manier waarop.  Tja ik gaf dat nummer door van de politie dus net zo goed mijn schuld als van @spirit. Wat moet je anders doen . Toekijken hoe iemand langzaam zelfmoord pleegt?! 

 

Is ook zo. Anders moet je jezelf ook geen maatje noemen als je t laat gebeuren zonder in te grijpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...