Spring naar bijdragen

dinsdag 27 juli 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
De zon schijnt alweer... hier geen regen gehad weer, hadden wel 'recht' op een kleine felle bui gisteravond, maar blijkbaar viel die net naast het dorp... 
Zat net even de draad van gisteren te lezen. 
Wat triest weer. 
Met een fles wijn op bezoek gaan bij iemand die in een binge zit. 

En Ikkanhet drie halve liters bier: "Nou als het niet lukt sociaal dan helemaal niet. Maar heb altijd nog in mijn hoofd gedacht sociaal te willen kunnen drinken. En het waren 3 halve liters is voor mijn doen heel netjes. Normaal zeker 10 op een dag."

......Ikkanhet, blijkbaar ben je even vergeten dat je al in een eerder stadium de conclusie had getrokken  dat sociaal drinken niet lukt... 
Je was al bezig met 'helemaal niet' ... Jammer, 3 halve liters zijn nog altijd 6 glazen.... 
Overigens fijn dat je geen ontsteking in jouw kaak hebt, dat moet helemaal ellendig zijn qua pijn.  
Sterkte voor straks bij de tandarts.. 

Bakje dan maar nu. 

image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, klinkt leuk Ikkanhet dat 'Guilty as charged' , maar je hebt last van zoveel verschillende kwalen. 
Je bent nog niet lang geleden eens gaan zoeken en hebt gelezen dat veel van de klachten kunnen verergeren door alcoholgebruik. 
Waarom dan toch weer gaan proberen? 
Want echt, voor jou mogen 6 glazen dan 'niets' zijn, voor die kwalen tellen ze wel degelijk mee..... 
Geef jouw lijf toch gewoon een goede kans? 
Dat sociaal drinken ís gewoon voor de meeste mensen niet weggelegd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Yvonne:

Tsja, klinkt leuk Ikkanhet dat 'Guilty as charged' , maar je hebt last van zoveel verschillende kwalen. 
Je bent nog niet lang geleden eens gaan zoeken en hebt gelezen dat veel van de klachten kunnen verergeren door alcoholgebruik. 
Waarom dan toch weer gaan proberen? 
Want echt, voor jou mogen 6 glazen dan 'niets' zijn, voor die kwalen tellen ze wel degelijk mee..... 
Geef jouw lijf toch gewoon een goede kans? 
Dat sociaal drinken ís gewoon voor de meeste mensen niet weggelegd. 

Je hebt ook helemaal gelijk. Moet ik ook doen dat verstand is vaak ver te zoeken.:mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je Ikkanhet, het klinkt zo onschuldig: drie biertjes in het weekend... 
Zéker voor jezelf. Dat begrijp heel goed. 
Maar als ik lees dat zelfs 1 glas alcohol al schadelijk kan zijn voor een lijf..... 
En zeker met al die ellendige kwalen die jij beschrijft... helemaal niet doen meis. 
En die ontspanning, dat 'gezellige' (misschien, dat vul ik dan maar even in) van even een glaasje.... dat komt ook wel weer na verloop van tijd als je echt op nul bent gaan zitten. 
Echt jouw lijf nu de kans gaan geven om zich senang te gaan voelen Ikkanhet.... succes!
Hoop dat het meeviel bij de tandarts ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Cleo66:

Goedemorgen 
Slechte nacht gehad . Begrijp nog steeds niet wat ik fout zei of vroeg.

Goedemorgen Cleo. 
Jij zei helemaal niets verkeerd, echt niet. 
Spirit had informatie met het forum gedeeld die ze beter niet kon delen. 
Jij had dat bericht van haar geciteerd.
Achteraf heeft Spirit haar eigen bericht verwijderd omdat zij inzag dat ze die info beter niet had kunnen delen . 
En vervolgens heeft zij aan jou gevraagd dat citaat ook te verwijderen... 
Dat was alles. 
Dus geen commentaar op jou, maar het verzoek om haar eigen bericht uit jouw bericht weg te halen...... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Ik was een heel bericht aan het tikken voor Cleo, maar Yvonne is mij voor. De strekking was hetzelfde: Cleo, niks aan de hand joh, je zei niks verkeerds. 

Oh, nou is Niks mij ook nog voor, hahaha! Nou heb je het van drie kanten gehoord, Cleo, cheer up! :) 

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. @Cleo66 niks aan de hand nu toch meer? Wel blijven hoor:rose: Vandaag ga ik weer eens een poging doen mijn grote wandkast op te ruimen. Ben in de opruimmodus dus moet daar gebruik van maken voordat dat gevoel weer weg is;). Verder sporten en misschien nog in de tuin werken als t droog is. Heerlijk de sauna @lady jane dat ga ik ook doen. Hoe is het met @knakker al terug van vakantie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Yvonne:

Weet je Ikkanhet, het klinkt zo onschuldig: drie biertjes in het weekend... 
Zéker voor jezelf. Dat begrijp heel goed. 
Maar als ik lees dat zelfs 1 glas alcohol al schadelijk kan zijn voor een lijf..... 
En zeker met al die ellendige kwalen die jij beschrijft... helemaal niet doen meis. 
En die ontspanning, dat 'gezellige' (misschien, dat vul ik dan maar even in) van even een glaasje.... dat komt ook wel weer na verloop van tijd als je echt op nul bent gaan zitten. 
Echt jouw lijf nu de kans gaan geven om zich senang te gaan voelen Ikkanhet.... succes!
Hoop dat het meeviel bij de tandarts ? 

Ja viel echt mee bij de tandarts gelukkig. Je hebt ook hierin helemaal gelijk @Yvonneik moet mijn lichaam ook de kans geven. En wie weet als ik dat doe dat ik de drank niet eens meer wil omdat ik dan de voordelen ervaar. Maar het is en blijft moeilijk. Maar ik krijg steeds meer inzicht gelukkig.

Dank je wel vindt het heel lief van jou dat je zo meedenkt. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Cleo66:

. Ik lees nu idd dat @lady jane haar post heeft aangepast.  Ik begreep er werkelijk niks van .

Pffff neemt niet weg dat ik veel te kwetsbaar ben .  Ik vind leven soms zo zwaar . Het altijd maar denken wat je moet of mag zeggen , hoe je je moet gedragen.   In het gareel blijven lopen anders word je er buiten geplaatst .  Vanavond een borrelavond met collega's.  Zie er tegenop.   Al die indrukken en die verhalen en het bezig zijn met mezelf . Doodvermoeiend .

Sorry voor het verkeerd begrijpen van je/jullie berichten 

ik vind jou een schat @Cleo66 :rose:
Lief en gevoelig.

Misschien kan je je voornemen wat eerder weg te gaan vanavond als het tegen valt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...