Spring naar bijdragen

Baclofen


Urs

Aanbevolen berichten

Hoi ik ben ursula en ik ben nieuw hier

 

Ik heb een vraagje

 

Na een lange opname en een lange clean tijd van 8 maanden ben ik toch weer terug gevallen in alcohol en coke gebruik

 

Heel eerlijk tegen mijn huisarts geweest eerst campral geprobeerd doet niks vooral niet tegen coke

 

Nu heb ik baclofen voorgeschreven gekregen en moet ik morgen meteen beginnen met 2 tabletten van 25mg

 

Ik wil ze zowiezo niet tegelijk innemen 

 

Kan het zijn dat ik met zo'n hoge dosis start omdat ik een hele hoge tollerantie heb voor medicatie ivm benzo verslaving achtergrond en ja ik weet dat dit ook verslavend kan zijn maar moet even de cirkel weer doorbreken 

 

Wie weet raad en wie heeft ervaring met cravings naar coke en de werking van baclofen daarop 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Ik heb al jaren Baclofen in huis en gebruikte het soms voor mijn alcohol problemen maar nooit echt volgens de regels.

Daardoor kreeg ik het idee dat het niet werkte.

Nu sinds een week begonnen met iedere dag 3 x 30mg en ondanks wat milde bijwerkingen is het echt verassend wat het effect is.

Iemand die mij ooit Baclofen heeft aangeraden zei " je moet blijven slikken, nooit overslaan ook al heb je erbij gedronken"

Nu na een week de eerste avond mijn gebruikelijke al in huis gehaalde fles wijn opgedronken, bijna tegen heug en meug, hoe verslaafd kan je zijn

Nu 6 dagen abstinent en geen enkele craving meer, wat een ongelofelijke verrassing, het werkt dus echt als je maar door slikt.

Verder moet ik zeggen dat ik ook een euforsich effect merk aan dit middel, loop te zingen in huis en moet gewoon weer lachen zoals vroeger voor mijn alcohol problemen.

Meer energie ook, lijkt wel alsof ik een soort "speed" trip heb.

Ik raad dit middel dan ook aan maar zeg erbij...BLIJF SLIKKEN!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik gebruik het nu een tijdje en moet zeggen dat het bij mij voor de coke echt goed helpt en ik denk dat het niet uitmaakt welke verslaving je hebt het gaat om de receptoren in je hoofd en denk dat als het middel werkt voor 1 ding het vast voor meerdere dingen werkt ik zou het proberen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
Op 11-1-2022 om 17:45 zei Urs:

Ik heb het via de huisarts gekregen omdat kentron het niet wil geven en als je gaat googelen zie je ook hoe verbaasd ze zijn dat het enige middel wat werkt niet door een verslavingskliniek voor geschreven wordt 

Succes

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...