Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 23-07-2021.


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei karin123:

@ Pluisje goed dat de AD is opgehoogd.

Goedemorgen karin ja ik weet het niet ik zat ook nog in de afbouw diazepam en toen weer de lorazepam erop en nu weer de fevarin erbij ik ben zo onrustig van binnen en heb een tolerantie voor de lorazepam dus voor dat ik hem moet innemen voel ik me al beroerd  vreselijk meis waar ben ik toch in beland komt het ooit nog goed 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het duurt iets meer dan een week voordat de Diazepam helemaal uit je bloed is. Nu moet je weer wennen aan de korte halfwaarde tijd van de Lorazepam, die werkt anders. Diazepam heeft metabolieten en daarom duurt het langer voordat die uit het lichaam is verdwenen. Ik denk dat je bang bent om de Lorazepam in te nemen en dat je je daarom beroerd word voor die tijd. Gaan ze wel eerst de Fevarin ophogen en kijken wanneer je op de goede dosis zit? En dan pas afbouwen Lorazepam? Tuurlijk komt het goed:rose:. Eerst stabiliseren op de Fevarin.

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei karin123:

Het duurt iets meer dan een week voordat de Diazepam helemaal uit je bloed is. Nu moet je weer wennen aan de korte halfwaarde tijd van de Lorazepam, die werkt anders. Diazepam heeft metabolieten en daarom duurt het langer voordat die uit het lichaam is verdwenen. Ik denk dat je bang bent om de Lorazepam in te nemen en dat je daarom beroerd word voor die tijd. Gaan ze wel eerst de Fevarin ophogen en kijken wanneer je op de goede dosis zit? En dan pas afbouwen Lorazepam? Tuurlijk komt het goed:rose:. Eerst stabiliseren op de Fevarin.

Dankje wel karin ja ik wordt gewoon beroerd van de lorazepam ja die gaan ze eerst ophogen eerst naar 50 waar ik nu op zit en dan volgende week willen ze naar 100 maar dat gaat me te snel ja dat hoop ik meis al zou de ademhaling ook maar weer normaal worden dan ben ik al blij :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...