Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 21-07-2021.


Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei karin123:

Goedemorgen, het wordt weer een warme dag.

Goedemiddag karin en wil hoe gaat het 

Hier zijn ze aan het verhogen met de ad sta nu op 50 mg 

Hoe gaat het met je ademhaling karin voel jij hem ook de hele dag de ademhaling of is het wat minder geworden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pluisje53ik lig nog steeds de hele dag op de bank. Als ik sta heb ik teveel stress in mijn lichaam. De ademhaling wisselt op een dag. Wat goed dat ze de AD omhoog hebben gebracht dat moet zeker verlichting gaan brengen. Ik hoop dat je snel de goede dosis vind. Ik heb vrijdag de AD verhoogd na 6 weken. Nu kijken hoe dat verder uitpakt. Ik liep gisteren even naar buiten en alles was heel licht, had eigenlijk weer een zonnebril nodig zoals vroeger altijd, kon nooit tegen dat felle licht. De afgelopen jaren was alles heel donker en dof. Ik heb zoveel rare dingen meegemaakt met die pillen ook qua licht. Toen ik ooit de Mirtazapine halveerde werd alles net een goud kleur buiten. En toen ik Olanzapine en Mirtazapine slikte leek het of ik een vissenkom op mijn hoofd had vol met water heel vreemd allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

@Pluisje53ik lig nog steeds de hele dag op de bank. Als ik sta heb ik teveel stress in mijn lichaam. De ademhaling wisselt op een dag. Wat goed dat ze de AD omhoog hebben gebracht dat moet zeker verlichting gaan brengen. Ik hoop dat je snel de goede dosis vind. Ik heb vrijdag de AD verhoogd na 6 weken. Nu kijken hoe dat verder uitpakt. Ik liep gisteren even naar buiten en alles was heel licht, had eigenlijk weer een zonnebril nodig zoals vroeger altijd, kon nooit tegen dat felle licht. De afgelopen jaren was alles heel donker en dof. Ik heb zoveel rare dingen meegemaakt met die pillen ook qua licht. Toen ik ooit de Mirtazapine halveerde werd alles net een goud kleur buiten. En toen ik Olanzapine en Mirtazapine slikte leek het of ik een vissenkom op mijn hoofd had vol met water heel vreemd allemaal.

ik heb ook wel dingen gezien wees er maar niet bang voor komt veel voor het komt door pillen slikken  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

@Pluisje53ik lig nog steeds de hele dag op de bank. Als ik sta heb ik teveel stress in mijn lichaam. De ademhaling wisselt op een dag. Wat goed dat ze de AD omhoog hebben gebracht dat moet zeker verlichting gaan brengen. Ik hoop dat je snel de goede dosis vind. Ik heb vrijdag de AD verhoogd na 6 weken. Nu kijken hoe dat verder uitpakt. Ik liep gisteren even naar buiten en alles was heel licht, had eigenlijk weer een zonnebril nodig zoals vroeger altijd, kon nooit tegen dat felle licht. De afgelopen jaren was alles heel donker en dof. Ik heb zoveel rare dingen meegemaakt met die pillen ook qua licht. Toen ik ooit de Mirtazapine halveerde werd alles net een goud kleur buiten. En toen ik Olanzapine en Mirtazapine slikte leek het of ik een vissenkom op mijn hoofd had vol met water heel vreemd allemaal.

Ja meis het is toch vreselijk wat dat spul allemaal met je doet ik heb het met de diazepam ook nog die is er wel af maar net of ik geheugen stoornis heb 

Ja ik vindt die ademhaling vreselijk je voelt het de hele dag die druk op je longen en rug net of je het ook zelf moet doen ik kan het heel moeilijk uitleggen ik weet niet of jij het zelfde ervaart ja ik sta sinds vandaag op 50 mg fevarin heb nog geen bijwerkingen  maar dat is dag 1  en de lorazepam zit erweer op helaas ik wou meis dat ik nooit die 1 mg er zo snel was afgaan dan had ik mijn ademhaling nog goed gehad ik hoop dat het ooit nog goed komt hou vol lieve karin 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...