Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 juli 2021


Tatum

Aanbevolen berichten

Hi, het gaat weer top, net m'n ontbijt naar binnen gelepeld. Vakanties hier zijn nu toch maar gecanceld, de familie vond het vanwege de oplopende cijfers en alles toch eigenlijk niet echt verantwoord allemaal. Ben ik best blij om. Was ook het enige argument dat ik niet heb gebruikt trouwens, ik vind er sowieso van alles van, dus die beslissingen moeten ze maar mooi zelf nemen. En ja, natuurlijk ben ik corona ook spuugzat. Niks geen leuke feestjes en doen wat je wilt, met wie je wilt en wanneer je wilt. Maar ja, long covid is ook geen feestje, dus het is nu maar zo. Vind ik dus. Mening. Ga dan volgend jaar maar dubbel op vakantie, ofzo. Haal ik volgend jaar ook dubbel de schade in (vond D dan weer wat van).  

Goed, eerst vandaag. Is op zichzelf al pittig genoeg. 

DAGPACT:
Yvonne
Tatum
Yana
Jane
Claudius
Spirit
Q
uinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kohtje:

Goedemiddag.

@ikkanhet en andere Limburgers, hebben jullie het (letterlijk) nog droog kunnen houden? M'n zus en zwager moesten gisteren evacueren maar konden vanmorgen weer terug naar huis. Geen wateroverlast geweest (Heugem, Maastricht). Wat een rotzooi geeft water toch en wat een kracht. En wat gaat dat snél, dat stijgen... moet er niet aan denken. De IJssel is ook hard aan het stijgen, maar wij maken ons hier niet zo'n zorgen. We wonen zo'n beetje op de top van een rivierduin, bijna het hoogste deel van de stad, wat betreft de begane grond. Maar het zal je maar gebeuren allemaal...

Ze zijn hier bezig met evacueren, ook het hele ziekenhuis. Wij wonen gelukkig wat verder. Geloof en hoop niet dat wij er last van gaan krijgen. Maastricht en Valkenburg is echt heel erg. België en Duitsland ook en al heel wat doden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote uit de krant;

Venlo gaat samen met hulpdiensten grote delen van de gemeente ontruimen. Het gaat met name om de laaggelegen delen van dorpen langs de Maas, zoals Arcen, Lomm, Velden, een gebied in Venlo zelf, Tegelen, Steyl, Belfeld en Hout-Blerick, zo maakte de gemeente vrijdagmiddag bekend. Het gaat in totaal om 16.000 mensen in 7100 woningen.

De evacuaties gaan om 18.00 uur beginnen. Dat is eerder dan gepland omdat het water sneller stijgt dan verwacht, en omdat de gemeente niet wil dat mensen ’s nachts het huis uit moeten.

---------------

sterkte allemaal, die weg moeten. Wat een verschrikkelijke rampen momenteel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, net terug uit de tuin
Wilde maar even blijven, maar was half zes pas thuis
Als ik eenmaal begin, kan ik bijna niet meer stoppen

Heb mijn telefoon expres niet meegenomen
Gisteren helemaal depri van alle pingeltjes en slecht nieuws
Was heerlijk relaxed, zo zonder.

Straks wel even journaal kijken, maar dan niks geen nieuws meer hoor
Wel in de gauwegheid gehoord, dat half Limburg ontruimd wordt ofzo
Zit ik hier nog goed
hoewel...onder de zeespiegel he, dat dan weer wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne vakantie @knakker @Lika@Lieke7777 en @Tatum en alle anderen. 

Hoewel niet iedereen ‘weg’ kan: Toch op een of andere andere manier van de vrije dagen genieten. 

Daarom hierbij een foto van het uitzicht vanaf een hangmat. Want die kun je overal installeren: op je balkon, achtertuin op de Wadden of in het buitenland. 

 

5DED00BE-DBFD-4B1F-BCFB-2B9FB1FD1EBF.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie!! Een week later dan gepland, maar we zijn weg hoor. Net een boek uit (was ik al lang mee bezig). Jeroen Brouwers ligt klaar. Lekker vrolijk.( grapje) 

Goed dat ik weg ben. Thuis echt ontspannen van blijft lastig, terwijl ik eigenlijk niets liever wil….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika, ik kwam niet goed door Jeroen Brouwers heen, werd er somber van ook.
Schrijver is extreem knap in zijn beschrijvingen en inleven, maar zoooveeel van het hetzelfde.....
Nu in de zevende zus, dikke pil van 700 blz, kan niet verlengd worden dus in een week moet ie nu uit.
Wel goed een stok achter de deur, voor mij. En goed excuus voor veel stranddagen nu☺

Bor, lekker vaarweer ook, heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Zbb:

Ja het gaat, nog steeds droog en rookvrij.

maar voel me vooral saai en futloos.  
 

 

Know the drill, je mist toch wat, vergetelheid denk ik.

Ben ook geen echte mensenfan. Vandaar wellicht de zeezucht? Alleen tegen en met de elementen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Reacher:

Dean Koontz zijn serie over Odd Thomas. 
Nu lukt lezen niet meer, concentratie is weg. Maar daar heb ik in rondgedwaald. In a good way.
 

De eerste van de serie is verfilmd, met Anton Yelchin. Best een aardige film om te zien, als je het boek los kunt laten. Maar ja, Anton Yelchin, dus meerdere films komen er helaas niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei knakker:

Ik snap mensen nooit zo goed bij wie het genot van een vakantie zich beperkt tot de vakantie zelf. Die zondagavond thuiskomen en dan hop meteen maandag weer naar hun werk gaan.

Tenzij het een stomme vakantie was. Om snel te vergeten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Quinn:

De eerste van de serie is verfilmd, met Anton Yelchin. Best een aardige film om te zien, als je het boek los kunt laten. Maar ja, Anton Yelchin, dus meerdere films komen er helaas niet.

Doet me goed dat je die kent. Echt goed. 
De film...Ik ga het zeggen, hoe snobberig het ook klinkt: de boeken zijn beter. 

Dat van Anton wist ik niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei knakker:

Die zondagavond thuiskomen en dan hop meteen maandag weer naar hun werk gaan.

Dit klinkt zo blij, dat hop, op maandag weer aan het werk. Daar kan ik me sowieso al niks bij voorstellen, huppelblij op maandagochtend ;)

@Reacher ja, de boeken zijn beter, dat is echt bijna altijd zo. Maar ja, Anton Yelchin... ik was wel een beetje verliefd ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...