Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 14/07/2021


Lynn46

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei karin123:

@Pluisje53de ademhaling hier nog hetzelfde. Ik liep trouwens net naar buiten en het leek net of het licht weer aan is gegaan. Heb vijf jaar in donkerte geleefd, heel raar.

@Wilhelminahoe gaat het met jouw?

Wat fijn om te horen meis dat is goed nieuws ja die ademhaling is naar een zwaar gevoel net of jij het moet doen in de plaats van je lichaam pff Maar hij was weer even een tijdje goed 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

Was die ademhaling op de Diazepam even goed?

Ja ook niet helemaal hoor was die nog iets slechter  toen ik van de dia af was en lora weer kreeg ging het iets beter vreselijk als je ademhaling je zo in de weg kan zitten dagen even geen last gehad ik ben dan altijd bang dat het zo blijft  bah 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

Was die ademhaling op de Diazepam even goed?

Hallo Karin ik heb last van hyperventilatie zo vaak en smorgens sta ik met angsten op iedere dag zo hevig nooit gehad vandaag ben ik 2 maanden zonder pillen van morgen was ik zo blij zo helder was ik toen was het oven  liefs wil  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

@Pluisje53de ademhaling hier nog hetzelfde. Ik liep trouwens net naar buiten en het leek net of het licht weer aan is gegaan. Heb vijf jaar in donkerte geleefd, heel raar.

@Wilhelminahoe gaat het met jouw?

Mooi hoor het licht ging weer aan dat is een goed teken het komt goed met jullie ik heb 45 jaar pillen geslikt dus mijn lichaam moet hard werken ik kan niet veel slapen zo weinig ik ben dood moe gaat vast goed komen en die akellige angsten is zo vervelend   liefs wil  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...