Spring naar bijdragen

Nieuwe start


Aanbevolen berichten

Ik heb vorige week echt iets stoms gedaan. Ik had in mijn terugval bijna een hele strip lorametazepam naar binnen gewerkt. Toen ik t had door geslikt had schrok ik ervan ik belde mijn vriend en hij kwam direct naar mijn toe. Hij heeft de nacht over me gewaakt(mijn lieve beschermengel). Maar die ochtend toen ik wakker werd schrok ik weer wat er gebeurd was. Het is lang geleden dat ik gedachtes aan zelfmoord heb gehad... de drank versterkte mijn depressie waardoor ik dit allemaal deed. Het is me nu gelukt om een week van de alcohol af te blijven.

Er is me gezegd dat ik compleet eerlijk moest zijn voor mijn herstel. Dus zeg ik, ik gebruik ook wiet en speed.. Morgenochtend als ik wakker word ben ik compleet nuchter van alles en wil dan nuchter blijven. Ik moet reeel blijven ik ga me ontzettend kut voelen, maar ik heb al langere tijd naar de stem vd verslaving geluisert t stemmetje die zegt, "je hebt t nodig". Ik ben t zat om te liegen en alles om mijn gebruik te moeten laten draaien, ik wil t niet meer nodig hebben om me goed te voelen, ik wil me goed voelen zonder. 

Morgen start ik met t nuchter zijn, ik ga dan ook eerlijk naar mijn psycholoog zijn, wat ik heel spannend vind.

Ik logeer vanaf vandaag bij mijn vriend en die gaat me erin ondersteunen.

Bedankt dat ik mijn verhaal mocht delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je verhaal is heftig, maar je staat wel weer met beide benen op de grond en je gaat ervoor. Je hebt een duidelijk doel en je hebt een pad en mensen om je heen om bij je doel te komen! Morgen is de eerste dag van je nieuwe leven en dat leven gaat veel mooier en rijker zijn dan wat je tot nu toe hebt ervaren. Houd dat voor ogen en blijf hier schrijven, dat helpt mij wel in ieder geval. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Wat een heftig verhaal! Balen dat je zo met jezelf in de knoop zit. Ik heb een hele tijd geleden een coke verslaving gehad en dat was ook erg hardnekkig. Ik heb dat inmiddels al 3 jaar achter mij gelaten. Goede mensen in mijn omgeving helpt heel erg.

Hoe gaat het nu met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...