Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 02-07-2021.


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei karin123:

Goedemorgen allemaal.

Goed geslapen hier. Onze hond gaat vandaag voor het eerst naar de kapper, dat wordt nog wat. Ik denk dat ze bellen dat het niet gaat. Het is een hele wilde.

Wilhelmina wat goed dat het is gelukt gisteren:rose:

Goedemorgen allemaal hoe gaat het karin hoe is het met de ademhaling hier nog pet wordt er dan ook baar van in het hoofd  pff ken jij dat  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

Ademhaling nog hetzelfde Pluisje. Ik word er soms duizelig van.

Ja meis niet normaal ja jij hebt ook het gevoel dat je het zelf moet doen toch in de plaats dat je lichaam het zelf doet ja het is zo moeilijk uit te leggen ik ben thuis nu moet eerst de ad omhoog en dan afbouwen met de diazepam 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei karin123:

Pluisje fijn dat je naar huis mocht. Ik denk dat dat goed is om te doen eerst de AD ophogen en later de DIa naar beneden. Bij mij hebben ze eerst de Dia laten afbouwen veel te snel en toen pas AD.

Ja dat is met mijn ook gebeurd met 1mg lorazepam daarna na weken begon  de ademhaling :blush: heb jij ook het gevoel dat je lichaam niet zelf doet de ademhaling 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen ik hoop dat het beter zal gaan met jullie en Bolletje is je bloeddruk nu in orde het is mooi weer ik heb Bracha uitgelaten ik barsten van angst en hyperventilatie toch gedaan ik moet angsten overwinnen ik wens jullie een fijne avond en voor straks slaap lekker    liefs wil   :heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Wilhelmina:

Hallo lieve mensen ik hoop dat het beter zal gaan met jullie en Bolletje is je bloeddruk nu in orde het is mooi weer ik heb Bracha uitgelaten ik barsten van angst en hyperventilatie toch gedaan ik moet angsten overwinnen ik wens jullie een fijne avond en voor straks slaap lekker    liefs wil   :heart: 

Ik hoop het wil de ademhaling blijft klote hier goed dat je er uit bent geweest ik weet hoe moeilijk dat is heb zelf ook een angststoornis

Liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Pluisje53:

Ik hoop het wil de ademhaling blijft klote hier goed dat je er uit bent geweest ik weet hoe moeilijk dat is heb zelf ook een angststoornis

Liefs 

Lieve Mensen weer een nieuwe dag heel vervelend met de ademhaling van jullie dat is  ook allemaal angst volhouden het komt goed maar ik gun jullie genezing  op een dag is dit voorbij alles gaat voorbij meisjes niet de moed opgeven hoor         Vechter hoe gaat het met jou  en :heart: andere mensen  liefs wil   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wilhelmina:

Lieve Mensen weer een nieuwe dag heel vervelend met de ademhaling van jullie dat is  ook allemaal angst volhouden het komt goed maar ik gun jullie genezing  op een dag is dit voorbij alles gaat voorbij meisjes niet de moed opgeven hoor         Vechter hoe gaat het met jou  en :heart: andere mensen  liefs wil   

Dankje wel lieve wil dat gun ik jou ook :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...