Spring naar bijdragen

1-7-2021


Aanbevolen berichten

Zojuist zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Hier lekker geslapen en jullie?  Ik had een fijne droom. Ik zou gaan verhuizen naar een dorp waar het zo fijn was, dieren liepen los, ik voelde me gelukkig tussen de mensen, een hele mooie haast sprookjesachtige winkelstraat, gewoon een hele fijne droom. Gebeurd zelden.

Karin wat een kort antwoord gisteren. Het voelde bij mij of dat je heel boos was.

Pluisje als je terug kijkt naar het begin van de ademhalingsklachten, merk je dan toch wat verschil of is het nog hetzelfde?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bolletje, nee ik was niet boos hoor:)Ik had verder niets te vertellen. Wat een mooie droom Bolletje. Ik vind dromen altijd fijn. Ik droom bijna nooit vervelend. Vroeger droomde ik vaak dat ik kon vliegen vond dat geweldig.

 

Wilhelmina veel sterkte vandaag het gaat lukken hoor:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

 

Het is nog het zelfde helaas ik weet niet wat ik er aan moet doen ik hen de lorazepam rustig afgebouwd toen geen last toen heel snel en naar 5 weken kwam die ademhaling vreselijk nu over op de diazepam maar zo benauwd van de diazepam en de hele rug trekt me samen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

Hallo Bolletje, nee ik was niet boos hoor:)Ik had verder niets te vertellen. Wat een mooie droom Bolletje. Ik vind dromen altijd fijn. Ik droom bijna nooit vervelend. Vroeger droomde ik vaak dat ik kon vliegen vond dat geweldig.

 

Wilhelmina veel sterkte vandaag het gaat lukken hoor:rose:

 

2 uur geleden zei karin123:

Hallo Bolletje, nee ik was niet boos hoor:)Ik had verder niets te vertellen. Wat een mooie droom Bolletje. Ik vind dromen altijd fijn. Ik droom bijna nooit vervelend. Vroeger droomde ik vaak dat ik kon vliegen vond dat geweldig.

 

Wilhelmina veel sterkte vandaag het gaat lukken hoor:rose:

Samen er doorheen ik had ook een  droom heb ik 2 keer gehad  ik liep in de straten heel ontspannen niet bang niet angstig en mijn lichaam was heel ontspannen ik had zo mooi gevoel  en ging rustig een winkel in mooi he             liefs wil           

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...