Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 27-6-2021


Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Hoe hebben we geslapen? Ik sta al een tijd op met wat sombere gevoelens. Geen zin om m'n bed uit te komen. Hoort ook bij het hersenletsel en het leven hier is toch een beetje saai, maar goed toch mag ik niet klagen, ik  heb het goed.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Hoe hebben we geslapen? Ik sta al een tijd op met wat sombere gevoelens. Geen zin om m'n bed uit te komen. Hoort ook bij het hersenletsel en het leven hier is toch een beetje saai, maar goed toch mag ik niet klagen, ik  heb het goed.:sun:

Goedemorgen bolletje dat is niet fijn meis ik zit helemaal onder  de uitslag van de diazepam gisteren al op de hap geweest 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei karin123:

Goedemorgen beiden, hier goed geslapen, kan alleen niet goed inslapen. Wat is de hap Pluisje?

De huisarts post meis sinds ik met de diazepam ben overgestapt heb ik een heel naar gevoel in mijn hoofd zo.n door draai gevoel de hele dag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Hoe hebben we geslapen? Ik sta al een tijd op met wat sombere gevoelens. Geen zin om m'n bed uit te komen. Hoort ook bij het hersenletsel en het leven hier is toch een beetje saai, maar goed toch mag ik niet klagen, ik  heb het goed.:sun:

Oh, da's niet zo fijn... maar dat komt wel weer goed! Je laat de moed niet snel zakken, geloof ik, en je bent ook met fijne dingen bezig, dus gewoon lekker voortdoen en dat loopt wel weer los. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...