Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 115
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden 

Nou ga er maar aan staan. Ik zou daar niet altijd zo'n trek in hebben hoor, mensen aanspreken op hun gedrag. Ik zou vooral zelf mijn plan trekken. Of demonstratief opstaan, als mensen van die onderons

Posted Images

Even nog terug  reactie  bedoel  meer  ik leer onderzoekende naar als iets in mijn omgeving gebeurd  waar ik mij naar  door voel of een reactie bij mij oproept  dat  ik probeer  na te checken  of mijn gevoel  klopt wat  het bij mij te weeg  brengt  en dan zal  ik mij kwetsbaar  op moeten  stellen .

Ik doe het zelf  nog  niet  altijd  maar al wel een paar keer met succes gecheckt  ook buiten  mijn relatie  .

Het gaat niet  persé om goed of  fout gedrag het gaat om mijn  interne  gevoel die ik wil checken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ikkanhet:heart:

@Cleo66de meeste mensen zijn met zichzelf bezig. En zit veel vaker niet dan wel een plan achter hun gedrag. Niet opvallen en angst zijn volgens mij grote drijfveren en het daar dan vervolgens over hebben in een zoektocht naar bevestiging….

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik meld me droog af voor het dagpact. Morgen ga ik kennis maken met een 80 jarige vrouw, die op zoek is naar wat aanspraak en om af en toe te wandelen of boodschapoen doen samen. Ben heel benieuwd naar haar. Zo te horen aan de telefoon is het een vrij pittige dame, die helaas, wat gezondheidheid betreft ineens veel in moet leveren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...