Spring naar bijdragen

Zondag 20 juni 2021 Vaderdag


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemiddag alweer. Wat vervelend @Maja van je zus en zwager. Ik dacht heel naief dat je helemaal safe bent als je eenmaal bent gevaccineerd. @Cleo66 virtuele hug. Hier ook geen zin om te sporten, ga vanmiddag wel, maar dan alleen maar half uurtje op de crosstrainer en dan lekker de sauna in (is ook gezond :P) Sinds corona ook amper kleding gekocht hier, twee van mijn favoriete winkeltjes hebben de crisis helaas niet overleefd en zijn weg. Betaal me wel blauw aan boodschappen iedere dag, maar weet eigenlijk niet hoe daarop te bezuinigen. Niet normaal hoeveel 2 pubers kunnen eten. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh @nancydan heeft het bij jou wel gewerkt:)Het begon na 3 uur na de prik en vandaag nog hetzelfde. Nou ja als het daar bij blijft vind ik het allang goed. Een vrouw van het rode kruis kwam wel naar mij toe om te vragen wat ik had. Ze keek mij heel raar aan:DIk zei dat moest van Knakker.

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Cleo66:

Ja @Rosee hier ook veel geld aan boodschappen,  niet normaal . Heb deze week bij basta een witte rok gekocht en een wit kanten bustier hemd.  Maar kon niet kiezen en heb ook een zwarte en rode gekocht . Zucht . Ik word ook altijd zo graaierig als ik iets leuks zie wat mooi staat.  

Blij dat ik dat niet alleen heb. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bumperjimja, we hebben een ex-zwerver. Hij scharrelt nog steeds het liefst zijn kostje buiten bij elkaar. Is dol op spaghetti slierten, paprika en granaatappelpitjes. Of een stukje brood. Mjammie!!! 
(maar hij krijgt verantwoorde brokken met af en toe iets lekkers…de arme ziel). Hij verdedigt het huis met verontwaardigd geblaf en gegrom en is bang voor verdachte voorwerpen. Vooral met ronde vormen. 
Hij is hilarisch en heeft best veel geleerd, maar sommige dingen lukken niet meer denk ik. 
Meeste geblaf (vooral tegen grote honden) is angst. Het houdt op als ik hem optil…. Hij gaat meestal de andere kant op echter. Dat respecteer ik. Waarom zou je je met 5 kilo blootstellen aan een pitbull of herder ? Dan wachten we even. Tot ze voorbij zijn. Bijv. Op een brug. Hij weet zelf heel goed wat hij durft en niet. En zijn voorzichtigheid neem ik serieus. Hij is 2 jaar geleden zomaar aangevallen door 2 herdershonden. Dus ik snap hem wel. Zou ik ook niet opzoeken  dan. Ach ja. Dieren…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei bumperjim:

Zo'n filter wordt na verloop van tijd vuil en moet je echt regelmatig (elke paar maanden minstens) schoonmaken, dan wordt je niet "blij verrast" door een machine die niet meer leeg wil pompen :) 

Bij deze ook maar eens die filter prober gemaakt. Dat was weer ? aantal jaren geleden. Niet veel vuil gezien. 

 

30 minuten geleden zei Lika:

@bumperjimja, we hebben een ex-zwerver. Hij scharrelt nog steeds het liefst zijn kostje buiten bij elkaar. Is dol op spaghetti slierten, paprika en granaatappelpitjes. Of een stukje brood. Mjammie!!! 
(maar hij krijgt verantwoorde brokken met af en toe iets lekkers…de arme ziel). Hij verdedigt het huis met verontwaardigd geblaf en gegrom en is bang voor verdachte voorwerpen. Vooral met ronde vormen. 
Hij is hilarisch en heeft best veel geleerd, maar sommige dingen lukken niet meer denk ik. 
Meeste geblaf (vooral tegen grote honden) is angst. Het houdt op als ik hem optil…. Hij gaat meestal de andere kant op echter. Dat respecteer ik. Waarom zou je je met 5 kilo blootstellen aan een pitbull of herder ? Dan wachten we even. Tot ze voorbij zijn. Bijv. Op een brug. Hij weet zelf heel goed wat hij durft en niet. En zijn voorzichtigheid neem ik serieus. Hij is 2 jaar geleden zomaar aangevallen door 2 herdershonden. Dus ik snap hem wel. Zou ik ook niet opzoeken  dan. Ach ja. Dieren…

Mijn hondje Maltezer heeft van niet veel angst. Hoe haal je een "zwerver" in huis? Via een asiel? 

bewerkt door Claudius
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Vanochtend naar de bioscoop geweest.

Slag om de Schelde.

Hemel, wat een oorlogsgeweld

Het geluid was zo hard, dat vriend pop corn in zijn oren had gestopt :lol:

Met onszelf erbij zaten we met z,n vieren in de zaal.

Lekker rustig, dat wel

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ikkanhet:

Wat heb ik toch een hippe knappe man :heart::lips:

Heeft ie soms lang, golvend haar tot op of over z'n schouders, een spijkerjasje met een peace-teken op z'n rug, een Puch met hoog stuur, een opgelapte spijkerbroek met wijde pijpen, een 'ring van zelfvertrouwen' om z'n gebit (colgate)... een blikje Drum shag in z'n borstzakje, een blokje hasj in een zilverpapiertje bij zich een kralenketting om z'n nek.....
of ben ik nou in de war met een (ouwe) hippie..?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kohtje:

Heeft ie soms lang, golvend haar tot op of over z'n schouders, een spijkerjasje met een peace-teken op z'n rug, een Puch met hoog stuur, een opgelapte spijkerbroek met wijde pijpen, een 'ring van zelfvertrouwen' om z'n gebit (colgate)... een blikje Drum shag in z'n borstzakje, een blokje hasj in een zilverpapiertje bij zich een kralenketting om z'n nek.....
of ben ik nou in de war met een (ouwe) hippie..?

Nou wat jij allemaal noemt heeft hij dus niet hahahaha. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei spirit:

Hier hebben ze speciaal voor vaderdag bierijs bij de ijsboer :D

 

10 minuten geleden zei ikkanhet:

Maar dat wil je niet. :) lijkt me ook best vies.

 

Het lijkt me dat dat, als het speciaal voor vaderdag is, bedacht is voor de vaders. En dan alleen voor de vaders die nog niet de noodzaak hebben gevoeld om zich bij een forum als dit aan te melden.
Maar ja, een beetje alcoholist, vader of niet, wordt misschien toch erg nieuwsgierig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kohtje:

 

 

Het lijkt me dat dat, als het speciaal voor vaderdag is, bedacht is voor de vaders. En dan alleen voor de vaders die nog niet de noodzaak hebben gevoeld om zich bij een forum als dit aan te melden.
Maar ja, een beetje alcoholist, vader of niet, wordt misschien toch erg nieuwsgierig.

Buiten dit forum en alcoholist zijn lijkt het me gewoon echt vies. Eet ook geen bevroren friet enzo. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...