Spring naar bijdragen

Donderdag 17 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Rapi en Cleo. 
Rapi yesssss, over twee weken ook optimaal beschermd dus, join the club :) 
Nee hoor Cleo, helemaal niet nodig als je (redelijk) gezond bent om zelf je bloeddruk telkens te meten... 

17 minuten geleden zei Claudius:

Nederland? Misschien mag ik me nog gelukkig prijzen dat ik nog in België woon? 

Ik prijs mezelf heel heel gelukkig dat ik in Nederland woon Claudius. En dan ook nog in één van de mooiste streken.... :) 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

mijn eerste echte saunadag weer
zal wel warm worden
maar wat goed is tegen de hitte
is ook goed tegen de kou straks

sterkte met alle gebitten, brrrrrr
de mijn is een paar weekjes rustig gelukkig
maar ja, geen kiezen meer, en de rest is voor
de helft kronen. Ik wil het graag zo houden even
zou wat over hebben hoor voor gezond gebit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Cleo66:

Goedemorgen allen. euhhh bloeddruk,  ik heb werkelijk geen idee . Moet dat dan ? Jullie meten dat zelf thuis ? 

Opdracht van de huisarts, ze wist wel dat ik een meter in huis had. 4 maal op een dag moet ik hem meten

bewerkt door Claudius
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Yvonne:

Goedemorgen Rapi en Cleo. 
Rapi yesssss, over twee weken ook optimaal beschermd dus, join the club :) 
Nee hoor Cleo, helemaal niet nodig als je (redelijk) gezond bent om zelf je bloeddruk telkens te meten... 

Ik prijs mezelf heel heel gelukkig dat ik in Nederland woon Claudius. En dan ook nog in één van de mooiste streken.... :) 

 

ik de 12e de 2e prik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei ikkanhet:

Een aantal jaren geleden moest mijn man worden geopereerd maar is niet doorgegaan vanwege zijn bloeddruk toen. Die was gevaarlijk hoog 240/160. :face-icon-small-shocked:

Wat hebben de artsen dan gedaan? Paar dagen ziekenhuis, hoelang was de operatie uitgesteld? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, 

ik heb een vrije dag, dus nu eerst even de tuin bijwerken voor de ergste hitte en dan naar zee. Gisteren heb ik na werk gezwommen, heerlijke watertemperatuur en rond 17 uur zitten de meeste toeristen op het terras aan de drank. het is zo fijn om in de golven te zwemmen, dus dat ga ik zo weer doen. Ik kan zelfs 2x gaan en tussen de middag thuis siësta nemen :D

En ik lees even niet bij, mijn hersens hebben rust nodig, fijne dag allemaal, geniet als dat kan, vandaag is vandaag :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, wat een activiteit al hier. Hier ook tandartsgedoe. Ik zou inderdaad ook dolgraag een goed gebit hebben, heb al 19 jaar paradontitis, het is lelijk en dat gedoe gaat maar door. Vandaag 2 kiezen eruit. 

Iedereen sterkte en toch een fijne dag. Ik kan even geen dagpact vinden maar ik ben erbij :rolleyes: . Ik heb de juiste mindset weer terug, gisteravond na lange reeks dagen werken even het gevoel van: zal ik... Maar ik herkende het en kon zo goed bedenken hoe ik me dan vandaag zou voelen, in aanloop naar de tandarts en nog brak ook. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat gistermiddag wat te knoeien met het forum op m'n telefoon. Echt knoeien, want dat gepruts op een telefoontje is met m'n bibbervingers bijna niet te doen. Maar toch een beetje nieuwsgierig door de vele probleempjes die ik hier vaak lees van mensen die dit of dat niet voor elkaar krijgen op hun mobieltjes had ik het forum ook maar eens op m'n mobiel geopend, en er ingelogd... Nou ja, wat ik toen allemaal deed en probeerde kan ik niet eens meer allemaal terughalen, het gevolg is dat ik al m'n berichtjes van die dag gewist heb, zonder dat dat de bedoeling was. Gelukkig waren ze niet erg interessant en/of leerzaam, maar weg is weg en ik weet niet meer precies wat er stond.

Ik hou het, als ik inlog, toch maar zoveel mogelijk bij m'n laptop. Daar weet ik redelijk de weg.
(ps. oningelogd lezen gaat wel op de mobiel, maar dan kan ik ook geen schade aanrichten..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, ik kan prima met de mobiel overweg, maar om daar nou hele verhalen op te typen.... wat een gedoe. 
Dus doe ik het forumwerk lekker op mijn laptop, gemak dient de mens denk ik dan maar. 
Dus geneer je niet Koh, je bent prima zoals je bent en zoals je kunt :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen Rapi en Cleo. 
Rapi yesssss, over twee weken ook optimaal beschermd dus, join the club :) 
Nee hoor Cleo, helemaal niet nodig als je (redelijk) gezond bent om zelf je bloeddruk telkens te meten... 

Ik prijs mezelf heel heel gelukkig dat ik in Nederland woon Claudius. En dan ook nog in één van de mooiste streken.... :) 

 

Alle plaatsen die ik in Nederland bezocht heb, vind ik mooi. Alhoewel? De delta sluizen/ werken, dat bezoek was in mijn schooltijd zowat verplicht. Nog steeds verbaasd van die bouwwerken. Maar mooi? De Alpen vind ik zeker ook mooi, de droogte in het Spaanse platteland? 

Waar ik wat van schrok is als ik rond 1996 met de auto de vroegere grens naar het oostblok over stak. Duitsland. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...