Spring naar bijdragen

ONZE HUIKAMER16-6-2021


Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Hé Pluizenbolletje ik hoop dat het je helpt en dat het nu wat rustiger wordt in je hoofd. Heel veel sterkte meis.

Hoe hebben we gepit? Hier weer laat maar wel goed. Vandaag belt de h. arts voor de bloeduitslag. Gelijk ff zeggen dat m'n bloeddruk veel te hoog is, gemiddeld 168-92. Niegoed.

Vandaag wordt het wamme dus dadelijk eerst boodschappen doen.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo meisjes. Hoop dat de bloeduitslag goed is Bolletje en misschien krijg je wat voor de bloeddruk. Vies he die warmte Wilhelmina daarom heb ik een hekel aan de zomer die zijn niet normaal meer hier al jaren niet meer. Is er al iets verbetert aan je klachten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee het zelfde angsten en zo slecht slapen ik ben zo moe vanmiddag ga ik slapen rust moet ik hebben dat komt heus wel goed alles heeft zijn tijd  Bolletje ik hoop dat het goed met jou gaat  Karin doe maar rustig aan Pluisje meisje doe ook rustig aan we denken aan jou     liefs wil   :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Wilhelmina:

 Vechter gaat het goed jongen met jou ik hoop het    groetjes wil

Gaat goed hoor...met ups en downs...maar steeds meer ups.soms 3 dagen heel goed en dan kan het weer helemaal omslaan. 1,5 maand benzovrij. De hersenen hebben nog wat tijd nodig voor de juiste balans te vinden. Gemiddeld duurt het toch 3 maand voor het volledige herstel kan beginnen. Jij komt er ook hoor. Tijd is de beste vriend nu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vechter:

Gaat goed hoor...met ups en downs...maar steeds meer ups.soms 3 dagen heel goed en dan kan het weer helemaal omslaan. 1,5 maand benzovrij. De hersenen hebben nog wat tijd nodig voor de juiste balans te vinden. Gemiddeld duurt het toch 3 maand voor het volledige herstel kan beginnen. Jij komt er ook hoor. Tijd is de beste vriend nu

Vechter Dank je wel voor je bemoediging  dat waardeer  ik   Groetjes wil   :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-6-2021 om 07:14 zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Hé Pluizenbolletje ik hoop dat het je helpt en dat het nu wat rustiger wordt in je hoofd. Heel veel sterkte meis.

Hoe hebben we gepit? Hier weer laat maar wel goed. Vandaag belt de h. arts voor de bloeduitslag. Gelijk ff zeggen dat m'n bloeddruk veel te hoog is, gemiddeld 168-92. Niegoed.

Vandaag wordt het wamme dus dadelijk eerst boodschappen doen.:sun:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...