Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 juni 2021


niks

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Cleo66:

Goedemorgen, manlief heeft dikke arm (reuma speelt waarschijnlijk op ) en flink last van vaccinatie gisteren . Slechte combi misschien?! Heeft zich ziek gemeld. 

 

Is misschien inderdaad geen goede combinatie. Krijgt hij voor de reuma medicatie ? Was het zijn eerste prik? 

bewerkt door Claudius
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiezonnige morgen weer.

@Cleo66 ik zou even informeren bij jullie huisarts of de GGD, op de vragenlijst staat meen ik, iets over melden van onderliggende ziekten.
Misschien is het een allergische reactie, de 2e prik geeft vaker méér last dan de 2e. sterkte voor hem!

En ik kreeg net een gepersonaliseerde email van een apotheek om een tevredenheids-enquete in te vullen.
Maar niet gedaan, want niet de mijne en ik gebruik nog geen meds. Wees gewaarschuwd, ze worden steeds slimmer, die crimi's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen allemaal, 

Ik was alweer vroeg wakker en voel me leeg eigenlijk. Eerste gedachte vanmorgen was wel "op naar de volgende 24 uur niet drinken!" 

Straks om 12 uur in de sportschool afgesproken met iemand. Is zeker 8 jaar geleden dat ik daar ben geweest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe net als jullie mijn best. Heel moeilijk om te accepteren (vooral voor mezelf) dat ik niet meer dan dat kan doen. 

Ik vind het leuk om jullie zo te zien kletsen over van alles en nog wat. Geeft me het gevoel dat ondanks mijn problemen de wereld gewoon door gaat, en dat geeft hoop voor een toekomst die ik nog niet zie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de linker en rechterkant  van de schutting  staat geheel  .

Vanavond  aan de achterkant  beginnen. 

Jongste  zoon  zit thuis in quarantaine  ivm covid besmetting van 1 klasgenoot. 

Net nu de  cito week ging  starten  , alles daarvoor in orde gemaakt  mbt herstart  van ADHD  medicatie  2 weken van te  voren , koste  nog tijd  om dit te plannen  ivm afspraak  ggz psych  die  dit opnieuw  kon voorschrijven. 

Maar ja het is nu eenmaal zo.

Morgen laat ik hem testen  dan kan hij hopelijk  donderdag  uit quarantaine  want hij wil graag zwemmen net nu ik vorige  week  een zwembad abonnement had aangeschaft  voor hem zodat hij deze week elke dag kon gaan zwemmen  .

Morgen  evaluatie met   jeugdzorg  dan horen we hopelijk  ook meer over de OTS  beschikking  of ze deze gaan beëindigen  in oktober  . 

Familie nazorg stopt na de zomer  vakantie . 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 18 minners kunnen zich hier nu laten vaccineren, maar de Vlinder heeft een naaldenfobie. Na vele vruchteloze discussies hierover heeft Stier vandaag (zonder overleg met mij natuurlijk :P ) het atoomwapen ingezet: een Nintendo Switch voor 2 prikken. Vlinder is helemaal upset vanwege deze vuige omkoopaktie maar lijkt nu wel zo'n beetje overtuigd. Stier pakt meteen door en is bezig een afspraak voor morgen te regelen. Ik zwelg in bewondering...

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bumperjim:

De 18 minners kunnen zich hier nu laten vaccineren, maar de Vlinder heeft een naaldenfobie. Na vele vruchteloze discussies hierover heeft Stier vandaag (zonder overleg met mij natuurlijk :P ) het atoomwapen ingezet: een Nintendo Switch voor 2 prikken. Vlinder is helemaal upset vanwege deze vuige omkoopaktie maar lijkt nu wel zo'n beetje overtuigd. Stier pakt meteen door en is bezig een afspraak voor morgen te regelen. Ik zwelg in bewondering...

Ik verval misschien in herhaling. Ik merkte mijn eerste prik helemaal niet op. Een persoon praatte met mij en de andere gaf de prik. "Meneer je mag verder." Ik  "Waarom? "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei bumperjim:

Haha maar jij hebt geen fobie. Zo gauw ze de auto uitstapt staat Vlinder onder 20 miljoen volt en ziet ze overal naalden. Die fop je echt niet.

Met een knappe verpleger zou het kunnen werken. Een koreaan. 

:D Op jonge leeftijd werkte ik in een brouwerij, snijwonden en bloed van glassplinters had ik bijna iedere dag. Maar er werd door een oudere collega opgemerkt dat een splinter in mijn hand blijven zitten was. De wonde was helemaal terug dicht. Tijdens kantooruren was er steeds een arts aanwezig. Een knappe verpleegster haalde s'avonds die splinter weg. Niets van gevoeld. :blush: Ze sneed mijn huid open zodat ze aan de splinter kon. 

De jonge man die steeds van het minste pijn had, voelde helemaal niets. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...