Spring naar bijdragen

alcoholverslaving


geert45

Aanbevolen berichten

ik ben gerrit ik dronk eerst alleen in de weekenden dat is toen doorgeschoven naar doordeweeks mijn vader is vorig jaar in januari overleden toen ben ik helemaal los gegaan met de drank ik heb mijn vrouw en zoon hier enorm pijn gedaan dus heb ik vrijwillige opname aangevraagd maar nu ben ik weer terug bij af vandaar dat ik nu op deze forum zit

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik  nu antabuse  sinds januari 2020.

Ik gebruik  ( te ) het 2 keer per week bruistabletten.

De eerste periode nam ik het onder  toezicht  in van Brijder  dit was  ivm corona  maatregelen  videobellen.

Het heeft mij  geholpen  en gesteund  om  dit onder begeleiding  te doen want  ik heb  in begin wel aantal  momenten  door privé  omstandigheden  neiging  gehad  om maar niet  te  nemen zodat ik kon drinken als het nodig was .

Ik ben door die momenten  heen gepraat   en nu neem ik het al een poosje  zelfstandig. 

Ik merk  dat  ik niet  meer afhankelijk  ben van dit gebruik  ( inname) ik vergeet het vaak en zit nu ter preventie op  gemiddeld  1 kr per week inname maar dat komt  niet op een dag aan.

Toevallig  vandaag weer genomen  .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei geert45:

weet iemand hier hoe dat met een maatje zit

Maatjes maken gaat hier misschien niet zo makkelijk, maar er zijn veel mensen die zeer open staan. Ook voor een privé babbel. Dat begint ergens met een Pb te versturen. Maar veel hebben ook een job, een gezin en nog veel andere verantwoordelijkheden. En maar goed ook 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-6-2021 om 12:26 zei geert45:

ik ben gerrit ik dronk eerst alleen in de weekenden dat is toen doorgeschoven naar doordeweeks mijn vader is vorig jaar in januari overleden toen ben ik helemaal los gegaan met de drank ik heb mijn vrouw en zoon hier enorm pijn gedaan dus heb ik vrijwillige opname aangevraagd maar nu ben ik weer terug bij af vandaar dat ik nu op deze forum zit

 

Even terug naar het hoofdonderwerp. Ik vind het moedig dat je dit forum nu benadert. Geef het even de tijd om er aan te wennen hoe het hier gaat, zou ik zeggen. Waar ik wel benieuwd naar ben is in hoeverre je het nu anders gaat doen dan hiervoor. Heb je al besluiten genomen op dit gebied, of ben je nog op zoek naar hulp en advies over de beste aanpak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...