Spring naar bijdragen

Maandag 14 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Voor de mensen die het willen weten.

Vandaag mijn eerste werkdag weer gehad en viel goed mee!

Ik was wel een beetje bang dat ik meteen op de meest stressvolle afdeling zonder back-up gezet werd. En was bang dat ik zou flippen dan.

Maar ik ken mijn beperkingen inmiddels, dus ja wel op die afdeling gezet en losgelaten. Maar mezelf gewoon rustig gehouden zodat ik minder last van black-outs zou hebben. En tot mijn eigen trots en dat van collega´s, kreeg ik het noodzakelijke werk voor elkaar maar kon ik ook nog iets extra´s doen. :D

Ben wel kapot moe nu, maar moe en tevreden. En veel minder stressvol ingesteld voor morgen dan vandaag. (veel meer zin om aan het werk te gaan omdat ik nu weet dat ik het gewoon kan)

Wat ook bijzonder is, is dat ik morgen mijn 1é vaccinatie ga krijgen. Ik heb altijd gezegd dat ik geen prik zou willen. En toen mijn moeder stierf zei ze ook, Spud echt nooit een prik nemen hè?

Maar ja, dan heb je corona gehad en bent er behoorlijk lamlendig van geweest. Maar in je bloed zijn geen tegen stoffen zichtbaar enkel een zwaar vitamine tekort. En met het toch uitgesloten worden bij dingen van het leven als je geen prik neemt. Denk ik nu, ik trek die bijwerkingen ook wel weer van die prik. Dus sorry mam maar ik ga het toch tegen je adviezen in laten doen en tegen mijn gevoel ook. Maar ik ben nu eigenlijk wel een beetje klaar met die rare afstandelijke wereld. Laat ons samen weer onbezorgd lekker kunnen niezen en hoesten zonder dat iedereen terugschrikt. ;)

Ben wel benieuwd naar welke prik ik krijg.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet hoe je droomplek er uit ziet @jopie, maar je plekje lijkt mij ook wel erg mooi. Gefeliciteerd met je aankoop. Is het in de buurt van het huis dat jullie nu aan het bouwen zijn, of heel ergens anders? 

Je was daar blijkbaar echt op je plek, bijzonder om te lezen.
Succes met afronden en alvast een goede terugreis gewenst.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

Misschien gaan typen in plaats van te lezen, Cleo. Ik mag toch ook graag weten hoe het met jou is. 

en hier stop ik dus met bijlezen en ga typen.

 

 

 

 

 

 

 

 

zo gaat het dus vandaag, voelt als overspannen en ik moet niets.

ik drink niet 

vandaag alcoholvrij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Artemis:

Ik val binnen, heb trek in wijn en ik drink niet, waar is de dagdraad.

wil me even melden, gewoon steun nodig  

Heel naar dit gevoel @Artemis,

Uitzitten maar.

Bedenk ; dit gevoel gaat ook weer over.

Haal diep adem en drink heel langzaam een glas water leeg, dat wil nog wel eens helpen.

je doet het goed hoor ! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Claudius:

Dad Je bent toch op de dagdraad ?

Ik bedoel, dagpact

ik wil mijn belofte hier vastzetten. 

dank voor jullie steun @rapilos @ikkanhet en @Claudius

uitzitten en naar morgen kijken. Als ik nu ga drinken krijg ik pas echt een rotgevoel over mezelf 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ikkanhet:

Ja en morgen nog een rotter gevoel. Dat wil je echt niet. Flink water drinken.

waterbuik 

het zit tussen de oren, het zit in mijn hart

pijn op beide plekken. bah bah bah. maar even wat gaan koken, nog geen tijd en zin in gehad 

wat schaft de pot? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...