Spring naar bijdragen

Zondag 13 juni 2021, Vaderdag in België


Claudius

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei spirit:

He, je vlinder is weg. 

Klopt. Ik vond eigenlijk altijd al dat die niet bij mij paste, maar toen het forum voor de tweede keer van uiterlijk veranderde , wilde ik zo snel mogelijk weer een plaatje hebben, dus ik koos maar wat. Zo past de naam nancy eigenlijk ook totaal niet bij mij. Ooit zomaar iets gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van de hondenspeeltuin. Dat was in eerste instantie wel een succes maar toen kwam er iemand met een teefje dat voor het eerst bijna loops zou worden. Nou, de reuen wisten dat ook wel. Het arme diertje had geen rust, een hele kluwen steeds achter haar aan, waaronder die van ons. De onze en een leeftijdgenoot (5jr) waren het fanatiekst en constant met elkaar in gevecht.. die mensen met het teefje gingen al spoedig weer weg, maar de rivaliteit tussen die twee 'horny's' was zo groot, aanhoudend en fel, dat we na een klein half uurtje ook maar weer vertrokken zijn.
Ach, we hebben gistermiddag en avond en nacht leuk gestaan met de camper, in Maassluis aan de Nieuwe Waterweg met uitzicht op de pont Maassluis-Rozenburg en veel scheepvaartverkeer. En vandaag na de speeltuin binnendoor weer terug naar huis. Heerlijk weertje vandaag met voor mij (ons) ideale hoogzomertemperaturen..

PS. hond ligt uitgeteld in z'n eigen mand bij te komen, zich afvragend: "Wawasdah allemaal??" :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo niet bijgelezen  sorry.

Werk weekend  gehad  en daarvoor  erg druk  met  de tuin  geweest  .

Zag de  tuin  niet meer zitten eigenlijk  in de chaos  zeg

Maar er komt redelijk orde in nu bijna  alles staat van  de schutting  ( alleen nog achter  gedeelte. ) 

Net iemand  langs geweest  die alle oude  panelen  wilde  hebben  zo heb  ik ook weer ruimte  in de tuin  en vooral  in mijn  hoofd .

Ben moe zo lekker douchen  en niets  meer doen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kohtje:

Terug van de hondenspeeltuin. Dat was in eerste instantie wel een succes maar toen kwam er iemand met een teefje dat voor het eerst bijna loops zou worden. Nou, de reuen wisten dat ook wel. Het arme diertje had geen rust, een hele kluwen steeds achter haar aan, waaronder die van ons. De onze en een leeftijdgenoot (5jr) waren het fanatiekst en constant met elkaar in gevecht.. die mensen met het teefje gingen al spoedig weer weg, maar de rivaliteit tussen die twee 'horny's' was zo groot, aanhoudend en fel, dat we na een klein half uurtje ook maar weer vertrokken zijn.
Ach, we hebben gistermiddag en avond en nacht leuk gestaan met de camper, in Maassluis aan de Nieuwe Waterweg met uitzicht op de pont Maassluis-Rozenburg en veel scheepvaartverkeer. En vandaag na de speeltuin binnendoor weer terug naar huis. Heerlijk weertje vandaag met voor mij (ons) ideale hoogzomertemperaturen..

PS. hond ligt uitgeteld in z'n eigen mand bij te komen, zich afvragend: "Wawasdah allemaal??" :lol:

Was vanochtend ook bij een multi honden speeluitje. Blijkt weer dat de onze bang is voor grote honden. Er kwam een St Bernard aan, groot als een paard, en twas nog maar een pup, ze vloog er gewoon vandoor met de staart tussen de poten, terug naar de auto! Ze komt vrijwel nooit grotere honden tegen dan zijzelf en zij is altijd de b*tch van de groep, la gendarmette, vooral als er drukke onbehouwen honden bij zitten. Maar als een veel grotere hond die rol dreigt te krijgen stort haar wereld in. Toen even later bleek dat de St Bernard gewoon een St Bernard was, dwz een volledig kalm en gemoedelijk gevaarte, ging alles weer goed :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke dag gehad! Vanmorgen dus strand. 
Daarna thuis lekker douchen en vanmiddag een verjaardag. Was erg gezellig. Nu weer thuis, lekker op de bank spelletje op de iPad en met een half oog voetbal kijken. Ik ben niet zo van de voetbal maar ik moet wel mee kunnen praten natuurlijk morgen op m’n werk :lol:

Fijne avond allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...