Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 12-6-2021


Aanbevolen berichten

Och Bolletje toch. Ik heb 1 doof oor en ik lig altijd op die andere, dat scheelt lawaai. Ik heb ooit eens een gehoorapparaat geprobeerd maar jezus wat een lawaai, gauw weer ingeleverd. Ik was dat niet meer gewend. Ook goedemorgen Bolletje.

 

Wilhelmina hoe gaat het ermee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen,

Pluisje heb je wat kunnen slapen?

Ik dacht net "wat is het  hier stil, ik hoor helemaal geen vogels". HEB IK M'N OORDOPJES NOG IN. :wacko:

Goedemorgen bolletje ja ik heb wel wat kunnen slapen ik heb prometazine om te slapen alleen een naar gevoel in mijn hoofd nu bah de ademhaling lijkt wat beter te worden ja dat is niet handig  haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Pluisje53:

Goedemorgen bolletje ja ik heb wel wat kunnen slapen ik heb prometazine om te slapen alleen een naar gevoel in mijn hoofd nu bah de ademhaling lijkt wat beter te worden ja dat is niet handig  haha

gerda   ik wil hier even op antwoorden ik heb een apparaatje  gekocht het heet HYPERFREE   en is bij de drogist te kopen voor 15 euro misschien  helpt dit voor jullie?   gr gerda  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei gerda:

gerda   ik wil hier even op antwoorden ik heb een apparaatje  gekocht het heet HYPERFREE   en is bij de drogist te kopen voor 15 euro misschien  helpt dit voor jullie?   gr gerda  

Dankje wel gerda ik zal eens even na kijken of dat het bij mij ook wil helpen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Annezomer:

hyperfree helpt heel goed bij paniekaanvallen om je ademhaling te stabiliseren. Zelf ook vaak gebruikt. 

Ja ik heb het gevoel dat ik zelf moet ademhalen vreselijk gevoel is dat ik ben lorazepam aan het afbouwen en heb er wel angststoornis onder zitten pff 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pluisje53 mag ik vragen hoe je aan het afbouwen bent? Ik heb ook een angststoornis en slik 3 maal daags 1 mg en wil graag afbouwen, direct op diazepam overgestapt en was echt een megafout, alles kwam weer terug aan angsten. Dus ben nu weer terug op lorazepam. op advies op deze site gaan navragen naar taperingsstrips en die zijn er ook van lorazepam. Ik wil met zo min mogelijk ontwenning afbouwen. hoe ben jij bezig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Annezomer:

@Pluisje53 mag ik vragen hoe je aan het afbouwen bent? Ik heb ook een angststoornis en slik 3 maal daags 1 mg en wil graag afbouwen, direct op diazepam overgestapt en was echt een megafout, alles kwam weer terug aan angsten. Dus ben nu weer terug op lorazepam. op advies op deze site gaan navragen naar taperingsstrips en die zijn er ook van lorazepam. Ik wil met zo min mogelijk ontwenning afbouwen. hoe ben jij bezig?

Ja de overstap naar de diazepam moet heel geleidelijk aab gebeuren dat ging bij mij ook niet goed hoor 

Ik heb ook taperingstrips gehad maar dat beviel me niet 

Toen ben ik gaan afvijlen met een weegschaaltje iedere keer er 0010 vanaf per 10 dagen van de tabletten 

Ik ben opgenomen geweesr waar ze snel 1 mg eraf hebben gehaald te snel achteraf  ik heb over de eerste 5 maanden gedaan de tweede was binnen anderhalve week ik sta nu nog op 0.63  maar je krijgt ontrekking van de lorazepam die is heel gemeen om af te bouwen hoor ik weet niet hoe lang jij het geslikt heb ik 2 jaar nu en al 7 maanden aan het afbouwen  ik slik nog een halve ad die moet omhoog als de lorazepam eraf is ik wordt zo ziek van de lorazepam vreselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-6-2021 om 11:29 zei gerda:

gerda   ik wil hier even op antwoorden ik heb een apparaatje  gekocht het heet HYPERFREE   en is bij de drogist te kopen voor 15 euro misschien  helpt dit voor jullie?   gr gerda  

@Pluisje53 ik slik nu 3 maanden lorazepam. Wat vond je niet fijn aan die taperingsstrips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...