Spring naar bijdragen

ONZE HUIKAMER10-6-2021


Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

@Wilwaar zit je meisie? Heb je het journaal gezien? De hondenbelasting wordt misschien afgeschaft. Nou mijn hondjes komen nooit buiten, maar moet wel E120 betalen.. Heb een tuin van zo'n 300 4 kanten mtr. , en jij wandelt misschien ook geen uren meer.:)

Hoe hebben we geslapen allemaal. Hier bout. Echt heel benauwd in bed zelfs met ventilator. Dus lag ik om3.15 nog wakker. Ben benieuwd vandaag of ik niet op m'n stoel in slaap val op de dagbest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben de hond nooit aangegeven, stout he. Vond het zo belachelijk die belasting. Die belasting wordt voor hele andere dingen gebruikt. Vies warm is het he Bolletje en de rest van de zomer moet nog komen, ben al vier dagen niet buiten geweest. Dat wordt pas weer in september, ga zo weer naar boven bij de airco liggen in bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

@Wilwaar zit je meisie? Heb je het journaal gezien? De hondenbelasting wordt misschien afgeschaft. Nou mijn hondjes komen nooit buiten, maar moet wel E120 betalen.. Heb een tuin van zo'n 300 4 kanten mtr. , en jij wandelt misschien ook geen uren meer.:)

Hoe hebben we geslapen allemaal. Hier bout. Echt heel benauwd in bed zelfs met ventilator. Dus lag ik om3.15 nog wakker. Ben benieuwd vandaag of ik niet op m'n stoel in slaap val op de dagbest.

Goedemorgen bolletje ja het gaat nog niet lekker helaas  moet nog 0.63 lorazepam naar 2 en half jaar gebruik ik denk dat ik hiet maar even op blijf staan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei karin123:

Wij hebben de hond nooit aangegeven, stout he. Vond het zo belachelijk die belasting. Die belasting wordt voor hele andere dingen gebruikt. Vies warm is het he Bolletje en de rest van de zomer moet nog komen, ben al vier dagen niet buiten geweest. Dat wordt pas weer in september, ga zo weer naar boven bij de airco liggen in bed.

Hoe gaat het meis hier ook nog niet lekker  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei karin123:

@Pluisje53hier hetzelfde nog en dat zal ook nog wel blijven. Ik heb besloten niets meer uit te voeren en dat kan ook niet meer. Heb te weinig rust genomen volgens mij.

Ja wat vreselijk meis dat je eigen zo blijft voelen ik heb het zelfde hoor als je nu maar een beetje je zelf voelt dan kun je een beetje vooruit maar dat lukt hier ook niet hoor ben al 2 en half jaar bezig maar voel me nog steeds beroerd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Wilhelmina:

Bolletje ik was een beetje boos op jou  jij had iets geschreven over dronken zijn   maar ik drink nooit alcohol nooit gedaan  dus dat deed me pijn ik ben alleen zo moe en ik slaap heel slecht nu heb ik CBD gekocht  en hoop nu dat het help   liefs wil :heart:

Ja maar  @WilIk had ook geschreven dat dat helemaal niet kan.   (   even een vraag aan @Wil Dit schreef je gisteren avond zonder fouten en goed leesbaar,  maar heel vaak lijkt het als je schrijft of je teveel medicatie geslikt hebt of teveel gedronken maar dat kan helemaal niet, denk ik.)

Jammer dat je dat helemaal niet gelezen heb. Maar hoe komt het nu dat je zo netjes schrijft??????  Kijk ik maak me dan echt bezorgd om je. En heb je een alarmbelletje voor als je valt????Wie helpt jou dan????

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...