Spring naar bijdragen

Woensdag 9 juni 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Zo 2 panelen  van de nieuwe schutting  staan . 

Wat een graaf  werk  is dat zeg  .

Morgen  weer  verder  . 

Voel  mij  daardoor weer een stukje  meer  blijer dan gisteren. 

Tuin ligt  nog  behoorlijk  overhoop   maar als de laatste  van de rechterkant staat kan de berg  aarde weer  wat opzij  .

En we hoorden dat  de buren  van  de linkerkant  het weekend  vrienden opgetrommeld  hebben  om deze kant  er in te zetten hoeven wij  niets  aan te doen dan  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Cleo66:

Dit dus heb ik precies ook . Mijn oog word er naartoe getrokken.  Grote wijnglazen en peuken .  Zie je wel denk ik dan,  daar zitten er weer een paar,  ja hoor , groot glas wijn en peuk .  Bleek er dus een flesje liefmans langs te staan . Was zelfs war teleurgesteld in de dames . Dat is toch niet het echte werk .

Wat een rare gedachtes , tsss:angry:

Ja rare wezens zijn we af en toe he.:D Hopelijk krijgen we vanmiddag een plekje op een terras want aan reserveren doen ze niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lieke7777:

Zo 2 panelen  van de nieuwe schutting  staan . 

Wat een graaf  werk  is dat zeg  .

Morgen  weer  verder  . 

Voel  mij  daardoor weer een stukje  meer  blijer dan gisteren. 

Tuin ligt  nog  behoorlijk  overhoop   maar als de laatste  van de rechterkant staat kan de berg  aarde weer  wat opzij  .

En we hoorden dat  de buren  van  de linkerkant  het weekend  vrienden opgetrommeld  hebben  om deze kant  er in te zetten hoeven wij  niets  aan te doen dan  .

Fijn @Lieke7777dat je je al beter voelt. Focus je gewoon lekker op al het positieve en dat heb je nu ook veel. Ik gun het je zo. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Cleo66:

Dit dus heb ik precies ook . Mijn oog word er naartoe getrokken.  Grote wijnglazen en peuken .  Zie je wel denk ik dan,  daar zitten er weer een paar,  ja hoor , groot glas wijn en peuk .  Bleek er dus een flesje liefmans langs te staan . Was zelfs war teleurgesteld in de dames . Dat is toch niet het echte werk .

Wat een rare gedachtes , tsss:angry:

Ja idyllisch hè? Héérlijk ziet het eruit. Bij ons in het dorp ook bij de bar/restaurant. Paar dagen geleden ging ik er tussen zitten met de Stier want we hadden daar pizza's besteld. Maar er hing echt een vervelende k sfeer van mensen die daar al uren hadden gezeten tussen de volle halfvolle en vooral lege glazen, te belabberd om op te staan en wat anders te doen, ach tis toch zondag eind vd middag we nemen er nog 1, kinderen erbij die zich rot verveelden, echt zo'n uitgekauwd zootje. Gesprekken naast ons gingen ook nergens over. Kvond er niet zoveel aan eigenlijk.

En ik geef voor de volledigheid toe dat ik het ook een beetje geidealiseerd had, want de terrasjes waren nog maar net een paar dagen open hier, dus ik zei yaay we gaan ff lekker zitten daar, terwijl de Stier al zoiets had van mwooaa als je er echt op staat... 

Fantasie tegen realiteit :D Ik ken de fantasie en ik ken ook de realiteit. En het parlement debatteert er regelmatig over.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je op een terras zit en anderen bekijkt heb je nog steeds jezelf bij je, inclusief je ervaringen en je vooroordelen. Zoals @bumperjim hiervoor laat zien kun je ook met andere ogen kijken. Het doet me denken aan wat ik zelf als eye-opener heb meegemaakt en toen ook op dit forum beschreven heb. Ik heb het teruggevonden en wil het sfeerbeeld hier ter leringe ende vermaek nog eens oproepen.

Op 8 mei 2018 schreef ik:

"Vanmiddag heerlijk genoten van de lunch op een terrasje in Sofia. Lekker weer, een heerlijke salade en een frisdrankje met grapefruitsap en citroen. Ik realiseerde me dat ik weer een vooroordeel kan schrappen. Bij een terrasje is helemaal geen bier of wijn nodig om het compleet te maken. Ik heb heel lang een herinnering aan een lunch op een Grieks eilandje als ideaalbeeld in mijn geheugen bewaard. Dat was toen wel met een glas witte wijn erbij en met de heerlijke gedachte dat ik zo iets later na mijn (pre)pensioen veel vaker zou gaan doen. Welnu, ik ben inmiddels met pensioen en heb alle tijd voor dat soort dingen. Maar zielig dat ik er nu geen wijntje bij had? Nee, absoluut niet. Het gevoel van heerlijk zitten te genieten was precies zo intens als toen.

Een aantal tafeltjes verderop zat een man met een groot glas bier hevig van een sigaret te paffen. Ik had op geen enkele manier het gevoel dat die man iets had wat ik zelf miste. Nee. Niet dus."

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ikkanhet:

Misschien vond Femke het wel genoeg hahaha.

Het lag waarschijnlijk in mijn woonst al veel vroeger uit. En was het ook niet Femke. Ik merkte het pas op als Netflix op de tv niet ging. Dus ik heb waarschijnlijk met draadloze apparaten op het internet van de buren gezeten. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Claudius:

Het lag waarschijnlijk in mijn woonst al veel vroeger uit. En was het ook niet Femke. Ik merkte het pas op als Netflix op de tv niet ging. Dus ik heb waarschijnlijk met draadloze apparaten op het internet van de buren gezeten. :) 

Ow whahaha foei toch. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...