Spring naar bijdragen

Woensdag 9 juni 2021


Maja

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei niks:

Goedemorgen! Gisteren een autostoel gekocht. Ik zag een mooie roze, uiteindelijk maar voor een blauwe gegaan. Nee, nu nog niet misschien wel nooit niet, maar je weet het niet, stel dat... ALS er nog een tweede komt, dan beter een neutrale kleur. Zo weer aan het werk. Eind van de middag rondleiding op kinderdagverblijf. @Descartes33 zet hem op! @ikkanhet ik beloof niks, maar ik heb je nummer dus wie weet! 

Goeiemorgen @niksfijne werkdag en veel plezier met de rondleiding. Kijk maar we zien het wel. O misschien nog een mini in de toekomst? :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Descartes33:

Goedemorgen Maja. Ik heb een terugval. Vreselijke nacht.

Verdorie @Descartes33, dat is erg jammer dat je gestruikeld bent. Ga de uitdaging weer aan! Meld je , zoals @ikkanhetal aangaf op het forum. De ondersteunende woorden en de tips die je krijgt, kunnen je er doorheen slepen. Eng? Misschien. Maar het loont! Schrijf op wat drie dagen drinken vanwege stress heeft opgeleverd. Schrijf na een week droog ook op wat dit voor je oplevert. Zet het lijstje met de do’s en de don’ts in je telefoon. Dan heb je het altijd bij je en kun je punten toevoegen.

Na mijn uitglijder zit ik nu op 12 dagen. Ik loop dus gelijk op met @haralden @ikkanhet. Ga ons volgen met 12 dagen ‘ achterstand’. Zet jezelf op het dagpact, dag voor dag. Ga ervoor en zet ‘ m op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...