Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER31-5-2021


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei karin123:

Jawel Wilhelmina je red het wel om naar buiten te gaan, ik loop met je mee in gedachten, ik weet wat het is:rose:

Ik hoop het zo maar ik heb zo raar hooft mijn net is helemaal stijf en ben zo wankel  suizen zo hard ik hoop dat ik het win van de angsten  zou mooi zijn me zoon gaat mee niet te veel denken   :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei karin123:

Ik ken al die klachten die jij ook hebt, elke dag weer. Dat rare hoofd en dat suizen in de linkerkant van mijn hoofd. Jij bent gelukkig niet alleen Wilhelmina, het gaat je lukken. Je vecht vlucht systeem is aangegaan.

Ja karin het is een hel dat rare hoofd en suizen en dan de ademhaling nog van slag was even rustig maar het is er weer pff 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Wilhelminaen @Pluisje53hebben jullie al een vaccinatie gehaald? Ik ben doodsbang voor dat Corona virus, dat kwam er vorig jaar ook nog eens bij en ik heb al een angststoornis. Ik had al bij de GGD en de huisarts gevraagd maanden geleden of ze wat voor me konden doen maar dat ging niet, ik moest wachten. Heb ook gevraagd of ze bij mij thuis wilden komen maar dat deden ze ook niet. Alleen de huisarts die wilde wel maar alleen met Astra Zenica en die wilde ik niet vanwege het gevaar omdat ik nog onder de zestig ben. Ik denk dat mijn lichaam de prik niet meer aan kan omdat ik zo verzwakt ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Pluisje53:

Ja karin het is een hel dat rare hoofd en suizen en dan de ademhaling nog van slag was even rustig maar het is er weer pff 

Ik ken dat Pluisje. Heb hetzelfde hier. Kan ook niet meer naar buiten want het is te warm nu in de zon. De hele dag schijnt de zon hier om het huis. Ik heb het al zo warm door de stress en de warmte van de zon kan ik er niet bij hebben. Dus gordijnen dicht en zonneschermen uitgedraaid. En dat duurt nog maaaaaaaaaaaanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen 

1 minuut geleden zei karin123:

Ik ken dat Pluisje. Heb hetzelfde hier. Kan ook niet meer naar buiten want het is te warm nu in de zon. De hele dag schijnt de zon hier om het huis. Ik heb het al zo warm door de stress en de warmte van de zon kan ik er niet bij hebben. Dus gordijnen dicht en zonneschermen uitgedraaid. En dat duurt nog maaaaaaaaaaaanden.

Lieve mensen dank je wel        ik denk ook aan jullie  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei karin123:

Ik ken dat Pluisje. Heb hetzelfde hier. Kan ook niet meer naar buiten want het is te warm nu in de zon. De hele dag schijnt de zon hier om het huis. Ik heb het al zo warm door de stress en de warmte van de zon kan ik er niet bij hebben. Dus gordijnen dicht en zonneschermen uitgedraaid. En dat duurt nog maaaaaaaaaaaanden.

Ja de ademhaling is echt vervelend ja het is warm en ik kan daar heel slecht tegen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei karin123:

@Wilhelminaen @Pluisje53hebben jullie al een vaccinatie gehaald? Ik ben doodsbang voor dat Corona virus, dat kwam er vorig jaar ook nog eens bij en ik heb al een angststoornis. Ik had al bij de GGD en de huisarts gevraagd maanden geleden of ze wat voor me konden doen maar dat ging niet, ik moest wachten. Heb ook gevraagd of ze bij mij thuis wilden komen maar dat deden ze ook niet. Alleen de huisarts die wilde wel maar alleen met Astra Zenica en die wilde ik niet vanwege het gevaar omdat ik nog onder de zestig ben. Ik denk dat mijn lichaam de prik niet meer aan kan omdat ik zo verzwakt ben.

Ik heb de prik ook nog niet gehaald hoor mijn lichaam is ook nog verzwakt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Pluisje53:

Ik heb de prik ook nog niet gehaald hoor mijn lichaam is ook nog verzwakt 

Ik heb een afspraak staan nu de 19de juni maar zie er nu al tegenop. Ik weet niet of het een goed plan is om me daar heen te slepen en ik heb er al zolang op gewacht. Ben bang dat mijn lichaam het niet trekt en ik wil zo graag een vaccin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

Ik heb een afspraak staan nu de 19de juni maar zie er nu al tegenop. Ik weet niet of het een goed plan is om me daar heen te slepen en ik heb er al zolang op gewacht. Ben bang dat mijn lichaam het niet trekt en ik wil zo graag een vaccin.

Ja dat begrijp ik heel goed hoor daarom heb ik hem even uitgesteld tot ik me wat beter voel dat mijn lichaam het wat beter aan kan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Pluisje53:

Ja dat begrijp ik heel goed hoor daarom heb ik hem even uitgesteld tot ik me wat beter voel dat mijn lichaam het wat beter aan kan 

Ja dat zou ik ook wel willen maar dan duurt het nog langer allemaal en mijn man komt wel overal en die kan het ook meebrengen. En ik weet niet hoelang het nog duurt voordat ik me beter voel, zie het nog niet gebeuren. Misschien toch maar de gok wagen straks? Ik krijg Moderna of Pfizer dus ook nog eens twee keer.

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

Ja dat zou ik ook wel willen maar dan duurt het nog langer allemaal en mijn man komt wel overal en die kan het ook meebrengen. En ik weet niet hoelang het nog duurt voordat ik me beter voel, zie het nog niet gebeuren. Misschien toch maar de gok wagen straks? Ik krijg Moderna of Pfizer dus ook nog eens twee keer.

Dat is ook moeilijk ja mijn man komt ook overal ja wij zouden de jansen krijgen en die kan mijn man ook niet hebben die heeft bloedverdunnets we willen nu kijken of wij ook de pfizer kunnen krijgen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond strijders,

Mensen wat een strijd weer zeg. Wil, gisteren ging het zo goed met je, jammer dat het vandaag weer minder gaat. Weet dat de dagen waarin het goed gaat steeds meer worden. Als die angst tenminste van het afbouwen komt.

Houdt moed allemaal, niets is blijvend.:rose:

Ik heb vandaag een fijne dag gehad, alleen weer moe. Morgen hoef ik niet te werken omdat ik de tweede spuit krijg.  Zo nu de bami eten. Die was gisteren al lekker.

Strijders vergeet niet te eten hé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...