Spring naar bijdragen

Maandag 31 mei 2021


Aanbevolen berichten

Ik zit nog buiten, stilletjes de dagdraad te lezen. Opeens zag ik iets in mijn ooghoek.
Een merel scharrelde rond. Op ongeveer 1,5 m staat een schaal met water en jawel, hij ging! Badder de badder, zo naast mijn stoel! Heel langzaam en voorzichtig mijn hoofd gedraaid, met ingehouden adem. 
En ja, hij ging nog even door.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit heb ik ook zo’n macho vrouwenmagneet die heel geheimzinnig deed over de betekenis van z’n Chinese tattoo wel voor schut gezet toen ik onthulde dat er gewoon stond ‘ik ben geboren op (datum)’. En weg was de raadselachtige geheimzinnigheid. Hij vond het niet zo grappig als dat ik het bedoeld had (overkomt me wel vaker dus...)

sorry Jannigje van er zo tussen te komen...door te twijfelen of ik dit wel zou posten lijkt het nu weer helemaal niet te passen... maar ik vind het nog altijd wel wat grappig dus doe ik het toch maar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Jannigje:

Ik zit nog buiten, stilletjes de dagdraad te lezen. Opeens zag ik iets in mijn ooghoek.
Een merel scharrelde rond. Op ongeveer 1,5 m staat een schaal met water en jawel, hij ging! Badder de badder, zo naast mijn stoel! Heel langzaam en voorzichtig mijn hoofd gedraaid, met ingehouden adem. 
En ja, hij ging nog even door.

 

Gaaf @Jannigje:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die hoi allemaal, ik ga week 4 nu in wat corona patiënt betreft. Koorts is voor mij inmiddels nogal niet te rijmen. Hier in België is koorts 37.4 en dat betekend thuis blijven. Ben moe en lamlendig maar verder vind ik het niet erg, er komen mooie dagen en ik moet me verluchten dus ik kan genieten van de zon de komende week in mijn ligbedje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 de Actifry van Tefal is een electr. ronde pan, soort van
heteluchtoven, die met weinig of geen vet van alles "frituurt" of bakt.
Er draait een schoep/haak rond zodat je niet tussendoor hoeft te schudden
en alles gelijkmatig bruint.
In de airfryer van Philps (en de neppers) zit een bak die je wel tussendoor moet
omschudden want alles ligt er stil in. Maar het systeem is verder hetzelfde.
image.jpeg.ba513744da55e308312f0f629273efbb.jpegimage.jpeg.c7764347b879cf25557576fd08f77d02.jpegfrietjes uit de olie zijn wel lekkerder^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beterschap @Spud duurt lang 

ik ben lekker gaan fietsen, wat een mooie middag weer. Heb kleine tattoo, al 20 jaar, samen met dochter laten zetten, zij 1 ik 1 , was mijlpaalmoment :heart: en ja, ik viel flauw. 

maaltijd, rijst, vegakipstukjes, met Indische groenten en hete kruiden. Erg lekker. 

en fijn dat het vandaag gezellig is hier, laatste mei dag, ben wel over een flink ravijn gesprongen en krijg eindelijk energie 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder was ik mijn hele leven al een outsider, ik voelde me niet goed tussen mensen. Ik voelde me al anders dus dit klopt allemaal wel. Ik kan wel gewoon kei hard weer terugkomen :D Maar voorlopig houd ik het even rustig.

Ik wil wel iets moois delen met jullie iemand zei dat het net sprookje leek maar wat voor steun ik gehad heb van katten.

Ik had mijn katten vrij gelaten omdat zij er ook niet zoveel aan kunnen doen dat ik tegenwoordig zo futloos ben.

Maar op het einde van de dag, kwamen er 2 niet terug. En daar maakte ik me druk over.

En toen kwamen mijn 2 katers helpen. 1 bleef bij mij om me gerust te stellen en de ander ging op zoek naar de vermiste katten. Eentje verscheen direct achter mij en zat dus al binnen. Maar de andere was weg. Hoe lief mijn katers dan kunnen zijn als ik iets mis. Want ze gingen door met zoeken, en toen de zwerfkat kwam gaven ze aan hem ook door dat hij mijn vermiste kat moest zoeken. In die zin van stop met brokjes eten en ga ook zoeken.

Alles maar dan ook alles werd ingeschakeld in mijn kattenclubje om mijn verloren kat te zoeken.

Vond ik heel bijzonder en mooi om te ervaren.

En die kat die ik miste, die had eieren voor zijn geld gekozen, en wilde geen corrigerende mep krijgen van de ouderen, dus verscheen heel veilig op het hek weer terug. Van hallo no worrys ik ben er. Ik kon dus rustig gaan slapen met een hele mooie bijzondere ervaring, alle katten weer op honk maar ook dat er sommige katten van mij zijn die mijn bezorgdheid uiterst serieus nemen. Ik zou niet weten wat ik zonder deze 2 zou had moeten doen. Ze waren er echt voor mij en het voelde alsof ik echt een heel leuk en hecht clubje qua kattengroep samen heb gevoegd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Reacher:

Mei bijna achter de rug @Artemis! Feestje! 

Yeah, ik heb al wijn in huis :D ik heb bedacht dat ik die morgen aan de gootsteen ga voeren, ritueel, ik houd van rituelen , en er dan bezweringen op ga loslaten, en daarna 3 rondjes op mijn bezemsteel boven het dorp ga vliegen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Reacher:

Ik heb wel eens het alfabet in gebarentaal geleerd. Ik was een depri puber en dacht: dat zal ook nog wel misgaan <_<. Dus preventief gebarentaal en braille geleerd. True story :)

ik gebarentaal, echt waar , ook puber, maar ik verveelde me op school 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Artemis:

Yeah, ik heb al wijn in huis :D ik heb bedacht dat ik die morgen aan de gootsteen ga voeren, ritueel, ik houd van rituelen , en er dan bezweringen op ga loslaten, en daarna 3 rondjes op mijn bezemsteel boven het dorp ga vliegen 

You go girl! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...