Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER30-5-2021


Aanbevolen berichten

Goeie morgen medestrijders,

Allereerst van harte welkom in onze h. kamer Hoeverder. Pak een stoel en schuif aan. Fijn dat je de h.kamer hebt gevonden. Ik hoop dat je je thuis gaat voelen en vooral dat je sterk genoeg wordt om de medicatie de baas te worden. Succes. :rose:

@Wilhelminawat ga jij de laatste tijd goed hé? Eindelijk kunnen we wat meer positieve berichten lezen. En je bent kruimeltjesvrij meid. Heerlijk.

Vechter en Pluisje Goed geslapen?

Karin en jij?

Hier weer uitmuntend gepit. 9 uur dus weer uitgerust. Vandaag heel rustig aan doen, althans proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen medestrijders,

Allereerst van harte welkom in onze h. kamer Hoeverder. Pak een stoel en schuif aan. Fijn dat je de h.kamer hebt gevonden. Ik hoop dat je je thuis gaat voelen en vooral dat je sterk genoeg wordt om de medicatie de baas te worden. Succes. :rose:

@Wilhelminawat ga jij de laatste tijd goed hé? Eindelijk kunnen we wat meer positieve berichten lezen. En je bent kruimeltjesvrij meid. Heerlijk.

Vechter en Pluisje Goed geslapen?

Karin en jij?

Hier weer uitmuntend gepit. 9 uur dus weer uitgerust. Vandaag heel rustig aan doen, althans proberen.

Ik heb behoorlijk slecht geslapen ik heb een kat moeten laten inslapen en ben weer aan het afbouwen maar geeft zoveel stress weer vreselijk naar hoofd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...