Spring naar bijdragen

ONZE HUIKAMER29-5-2021


Aanbevolen berichten

Hallo   Mensen vannacht slecht geslapen ik denk een beetje te veel gedaan vandaag moe maar het word steeds beter Vechter goed gedaan knap dat je ging hardlopen Pluisje jij word ook  beter ga  proberen tot rust te komen Bolletje ga genieten van je mooie tuin Karin gaat het een beetje  doe rustig  aan helpen je pillen een beetje je gaat het winnen van die pillen maar mij hielpen ze niet meer ik moest stoppen ik denk door lang pil gebruik niks hielp me nu besef ik weg met die troep afbouwen is wel moeilijk maar ik ga door met  afbouwen maar we gaan het redden allemaal              liefs wil       :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Wilhelmina:

Hallo   Mensen vannacht slecht geslapen ik denk een beetje te veel gedaan vandaag moe maar het word steeds beter Vechter goed gedaan knap dat je ging hardlopen Pluisje jij word ook  beter ga  proberen tot rust te komen Bolletje ga genieten van je mooie tuin Karin gaat het een beetje  doe rustig  aan helpen je pillen een beetje je gaat het winnen van die pillen maar mij hielpen ze niet meer ik moest stoppen ik denk door lang pil gebruik niks hielp me nu besef ik weg met die troep afbouwen is wel moeilijk maar ik ga door met  afbouwen maar we gaan het redden allemaal              liefs wil       :heart:

Dankje wel wii❤

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Hoeverder:

Beste allen, ik ken jullie nog niet maar volg jullie al wel even. Ben in febr. Jl. In de benzofuik gezwommen en probeer nu af te bouwen met dia. Leuk jullie steun aan elkaar te zien. Hoop hier ook aan bij te mogen dragen en gebruik van te mogen maken....

Hoeverder  Welkom hier op het form   groetjes wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-5-2021 om 19:35 zei Hoeverder:

Beste allen, ik ken jullie nog niet maar volg jullie al wel even. Ben in febr. Jl. In de benzofuik gezwommen en probeer nu af te bouwen met dia. Leuk jullie steun aan elkaar te zien. Hoop hier ook aan bij te mogen dragen en gebruik van te mogen maken....

Hallo Hoeverder,

Is het een beetje gelukt met de overstap naar diazepam? Ben je er al wat aan gewend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Karel,

Attent dat je vraagt.

Had eerst 10 mg dia. Toen na 14 dgn naar 9.5 mg gegaan voor 10 dagen en moet vanavond starten met 9 mg. Weer Voor 10 dagen en dan weer zakken naar 8.5 voor 10 dagen. Enz. Tot 5 mg. Dan moet het langzamer.....

Eng en bang....als je alle belevingen lotgenoten leest....

Daarnaast ook 'avonds quetiapine gelijk met de dia. 37.5 mg. Merk dat ik overdag tot steeds minder kom...

Weet niet of dit dia of qtp effect is. 

Wordt ook somberder. Ws. Ook medicatie effect... Het is niet leuk.zo....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...